Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:609490
 
Evaluation:
Published: 25.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Analītiska daļa    4
1.1.  Kas ir cena    4
1.2.  Cenas veidi    5
1.3.  Cenas funkcijas un mērķi    6
1.4.  Faktori, kas ietekmē cenas noteikšanu    7
1.5.  Cenu noteikšanas process    7
1.6.  Cenas noteikšanas metodes    8
1.6.1.  Cenu veidošanas metodes, orientējoties pēc izmaksām    9
1.6.2.  Cenu noteikšanas metodes, orientējoties pēc vajadzības un pieprasījuma    11
1.6.3.  Cenu veidošanas metodes, orientējoties pēc konkurentiem    13
2.  Praktiska daļa    15
2.1.  Uzņēmums IK „Big&Mag”    15
2.2.  Uzņēmuma izmaksas    15
2.3.  Cenas noteikšana pēc izmaksām    17
2.4.  Cenas noteikšana pēc pieprasījuma un vajadzības    21
  Secinājumi    25
  Bibliogrāfiskais saraksts    26
Extract

Tēma ir ļoti aktuāla, jo mēs katru dienu sastopamies ar cenām dažādās iestādēs, uzņēmumos, sabiedriskajā transportā. Katram produktam un pakalpojumam ir sava cena, un cik dažādas tās ir savā starpā, tik pat dažādas it tās metodes un iespējas pēc kurām nosaka cenas.
Darbā ir apskatīta cenas būtība, tās noteikšanas mērķi, faktori, kas ietekmē cenas noteikšanu. Izklāstītas vairākas metodes, pēc kurām ir iespējams atrast cenu. Kā arī izskatīts konkrēts piemērs – cenas atrašana uzņēmuma IK „Big&Mag” produktam – vistas hamburgeram.
Darba mērķis ir noskaidrot cenas noteikšanas iespējas un atrast optimālāko cenas noteikšanas metodi uzņēmuma IK „Big&Mag” konkrētam produktam.
Darba galvenie uzdevumi ir informācijas iegūšana par galvenām cenu noteikšanas metodēm, kā arī datu savākšana priekš aprēķiniem un cenas noteikšanai nepieciešamu aprēķinu veikšana.
Darba objekts ir cenas noteikšanas metodes.
Darba priekšmets ir cenu politika.
Darba tapšanas procesā tika izmantota tirgus izpētes metode – aptauja –, kā arī matemātiskas metodes, cenas aprēķiniem.
Darba rakstīšanas gaitā tika izmantota zinātniska literatūra un mācību literatūra.
Materiālu ierobežotas pieejamības dēļ, praktiskajā daļā netika izskatītas visas cenu veidošanas metodes.Cena ir viss, ko patērētājs iemaina pret labumiem, iegūstot vai lietojot produktus, kuri apmierina viņa vajadzības un vēlēšanās. [1., 47. lpp]
Tirgzinībā ar jēdzienu „cena” saprot preces vai pakalpojuma vērtību, izteiktu naudā. Tā ir preces vērtības mērs.
No uzņēmējdarbības viedokļa „cena” ir naudas vienību daudzums, ko pircējus gatavs maksāt pārdevējam, iegūstot šo preci savā īpašumā [4., 178. lpp]
Cena ir svarīga, jo pircējs to izmanto preces kvalitātes noteikšanai. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register