Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:609571
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Extract

1988 gadā Gerets Morgans (Gareth Morgan) atzīst Džeroma mārketinga „4P” teoriju par novecojušu un nefunkcionējošu, pārsaucot to par „4RIP” teoriju, ar to domājot „rest in peace”, kas no angļu valodas tulkojot ir „dusi mierā” vai „vieglas smiltis”. Kā iemeslu teorijas nederībai, Morgans raksta: „tas neapzināti uzsver no iekšpuses uz ārpusi vērstu uzsaktu (raugoties no kopienas uz āru), taču mārketinga būtībai vajadzētu būt no ārpuses uz iekšpusi vērstai pieejai.”
21. gasimta sākums būtībā noliedz visas iepriekšējās zīmola definīcijas. Džeims Hammonds uzskaita, ka zīmols nav logotips, devīze, korporatīvā vai cita veida identitāte, simbols vai forms, tas nav beztaras sūtījumi, darbības vai moto mantras, krāsas, kredo, vizītkartes, tā nav nenozīmīgu triku kopa, atbilde uz zvaniem ar muļķīgu frāzi vai paziņojumu, tie vairs nav arī solījumi klientam, visos šajos iepriekšējos apgalvojumos saskatot pretrunas. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register