Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:611486
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketings    4
1.1.  Mārketinga mērķi un stratēģija    5
2.  Efektīvs Mārketings    6
2.1.  Efektīva segmentēšana    7
2.2.  Efektīva konkurentu definēšana    8
2.2.1.  Jābūt plašam redzes lokam    8
2.3.  Sistēma kā organizēt informāciju par konkurentiem    8
2.3.1.  Izveidojiet amatu, kas strādātu ar informāciju par konkurentiem    8
2.3.2.  Pārviliniet konkurenta darbiniekus    9
2.4.  Efektīva informācijas tehnoloģiju izmantošana    9
3.  Mārketinga efektivitātes mērīšanas metodes    10
3.1.  Mārketinga pētījumi    10
3.2.  Pārdošanas apjomu dinamikas analīze    10
3.3.  Efektivitātes analīze    11
3.4.  Reklāmas komunikatīvā efektivitāte    13
3.5.  Lojalitātes programmas    13
4.  Mārketinga efektivitātes mērīšana uzņēmumā „PAT Expertss”    14
4.1.  Aptauja par reklāmas efektivitāti    15
5.  Secinājumi un ieteikumi    19
  Bibliogrāfiskais saraksts    20
Extract

5. Secinājumi un ieteikumi
Rakstot šo darbu nonācu pie sekojošiem secinājumiem:
1. Tas cik efektīvs mārketings tiek iekopts kādā uzņēmumā var iespaidot tā pastāvēšanas būtbu.
2. Daudzi uzņēmumi un tai skaitā „PAT Express” ļoti neefektīvi izmanto mārketingam atēlētos līdzekļus, kas var radīt lielus zaudējumus.
3. Uzņēmuma reputācija lielā mērā ir atkarīga no viņa darbības vēstures, neviens uzņēmums nevēlēsies sadarboties ar partnetri, kas piekopj nepārdomātu naudas izlietošanas politiku.
4. Veicot aptauju par reklāmu bija grūti sasniegt kompetentu auditoriju, tādēļ aptaujas otrā daļa būtu uzskatāma tikai par ieskatu sabiedrības viedoklī.
Diemžēl rakstot šo darbu saskāros ar problēmu, ka publiski nav pieejami īpaši daudz uzņēmumu gada pārskati, turklāt tie, kuri ir pieeajami neattēlo tērētos līdzekļus mārketinga pasākumiem, tādēļ tas ierobežoja ši darba izpildi.
Pēc būtības uzskatu, ka esmu izpildījis visus ievadā minētos darba mērķus, izņemot to, ka nesniedzu trīs, bet gan tikai divus veidus, kā mērīt mārketinga efektivitāti.
Turpāk efektīvākai darba izpildei ieteiktu konkreti sadalīt studentiem par kuriem uzņēmumiem ir jāveic apskats un iedalīt visus nepieciešamos materiālus ( gada pārskati u.c. nepubliskojamie materiāli).

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register