Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:611531
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  MĀRKETINGA LOMA UZŅĒMĒJDARBĪBĀ    7
1.1.  Mārketinga nozīme    7
1.2.  SVID (SWOT) analīze    11
1.3.  Mārketinga komunikāciju nozīme uzņēmējdarbībā    13
  Vārds „komunikācija” ir cēlies no latīņu izcelsmes „communication”, kas nozīmē sazināšanās, attiecības    13
1.4.  Konkurence    15
  Šo faktoru radītie draudi    16
1.5.  Reklāmas nozīme mārketinga komunikācijās    18
1.6.  Tirgus izpēte    22
2.  UZŅĒMUMA „RB GALDNIEKS” DARBĪBAS ANALĪZE    25
2.1.  Uzņēmuma produkcijas apraksts    26
2.2.  Ražošanas un darba organizācija    29
2.3.  Mārketinga komunikācijas uzņēmumā „RB Galdnieks”    31
2.4.  Uzņēmuma „RB Galdnieks” noieta tirgus    35
2.5.  Uzņēmuma „RB Galdnieks” iekšējās un ārējās vides analīze    39
2.6.  Uzņēmuma „RB Galdnieks” klientu pozīciju noteikšana    42
3.  UZŅĒMUMA „RB GALDNIEKS” MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU PLĀNS 2008.GADAM    51
  Mārketinga komunikāciju izmaksas 2008.gadam    52
  Aprēķini par mārketinga komunikāciju izmaksām (skatīt 4.pielikumu)    52
  SECINĀJUMI    61
  PRIEKŠLIKUMI    62
  AVOTU UN IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    63
Extract

Mūsdienās mārketinga aktivitātes aktualitāte nerada šaubas, jo tai ir galvenā loma tirgus ekonomikas attīstībā. Ir nepieciešams, lai uzņēmuma vārdu tirgū zinātu ne tikai speciālisti, bet arī pats plašākais patērētāju loks un attiecīgā mērķauditorija, un izdarīt to var ar mārketinga komunikāciju palīdzību, lai uzņēmums varētu nopelnīt. Mārketinga komunikācijas ir līdzeklis, kas nodrošina produktu zīmola, (preču zīmju) un pašas organizācijas prezentēšanu auditorijai ar mērķi veidot un sekmēt dialogu ar patērētāju, lai stimulētu pārdošanu. Mārketinga komunikācijas ir vadības process, ar kura palīdzību uzņēmums veido dialogu un atgādina par sevi, ar savām mērķa auditorijām.
Pircējs lielākā vai mazākā mērā, tieši vai netieši ir tas, kas nosaka pār ražotājiem un pārdevējiem. Tas daudziem uzņēmumiem rada sarežģījumus un problēmas, jo ne vienmēr pircēju var pārliecināt pirkt savu, nevis konkurenta preci vai pakalpojumu. Rodas problēmas ar uzņēmuma un/vai produkta atpazīstamību, pārliecību par kvalitāti un drošību, par iespējām, ko pircējs var iegūt izdarot pirkumu.
Modernais mārketings prasa vairāk nekā produkta izstrādi, cenas noteikšanu un sadali. Ļoti svarīga nozīme ir komunikācijām ar pircējiem.
Mārketinga un tajā skaitā produktu noieta veicināšanas pasākumu sekmes lielā mērā ir atkarīgas no mērķtiecīgi un pareizi veidotas komunikāciju sistēmas. Mārketingam ir divi pamatuzdevumi. Pirmais – detalizēti, rūpīgi un vispusīgi analizēt pircēju vajadzības, lai atbilstīgi konstatētajam adaptētu esošos vai radītu jaunus produktus. Otrais – aktīvi veidot pieprasījumu, veicinot, stimulējot produktu noietu, tā apjomu pieaugumu un uzņēmuma rentabilitātes paaugstināšanu. Šā uzdevuma risināšanas efektivitāte ir atkarīga no tā, cik veiksmīgi darbojas mārketinga komunikāciju komplekss. Uzņēmums savā darbībā ir cieši saistīts ar ārējo vidi, kas būtiski ietekmē paša uzņēmuma darba efektivitāti.
Klienti aizvien vairāk meklē ne tikai vienkārši produktus, bet gan "risinājumus", un bieži vien tieši iespējas sniegt papildpakalpojumus padara ražošanas uzņēmumu konkurētspējīgāku.
Problēma. Uzņēmuma „RB Galdnieks” pastāvošās mārketinga komunikācijas nenodrošina pietiekamu daudzumu klientu piesaisti uzņēmuma darbības nodrošināšanai un attīstībai.
Hipotēze. Ja tiks izveidots un realizēts mārketinga komunikāciju plāns, tad būtu iespējams piesaistīt iespējamos klientus un tiktu palielināts produkcijas realizācijas apjoms un peļņa.
Šī diplomdarba mērķis ir izanalizēt esošo uzņēmuma „RB Galdnieks” mārketinga darbību un izstrādāt jaunu mārketinga komunikāciju plānu, vietējam tirgum Liepājā un Liepājas rajonā.
Uzdevumi, kas nepieciešami veikt mērķa sasniegšanai un hipotēzes pārbaudīšanai:
1.Izpētīt zinātnisko literatūru par mārketinga komunikāciju veidošanu.
2.Veikt uzņēmuma vides un konkurentu analīzi.
3.Veikt uzņēmuma SVID analīzi.
4.Veikt komunikāciju formu analīzi uzņēmumā.
5.Veikt esošo klientu aptauju.
6.Izpētīt uzņēmuma klientus un pieprasījumu pēc produkcijas.
7.Izstrādāt mārketinga komunikāciju plānu uzņēmumam „RB Galdnieks”.
Šo uzdevumu veikšanai darbā izmantotās metodes:
1.Zinātniskās literatūras analīze.
2.SVID analīze „RB Galdnieks”.
3.Anketas izstrādāšana un aptauju analīze.
4.Statistikas datu analīze.

Darba rezultātā tiks izstrādāti ieteikumi mārketinga komunikācijas plāna izveidei uzņēmumam „RB Galdnieks”.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1123614
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register