Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:617964
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Uzņēmējdarbības mainīgajā vidē pastāv dažādi faktori, kas nosaka uzņēmuma darbības veiksmīgumu vai neveiksmīgumu. Ja šie faktori un ar tiem saistītie riski un iespējas nav pilnvērtīgi izanalizētas, uzņēmumam ir krietni grūtāk veiksmīgi darboties ilgtermiņā. Šie faktori ietekmē arī uzņēmuma mārketinga darbību, un, lai tie negatīvi neietekmētu uzņēmumu, ar mārketinga pētījumu palīdzību laicīgi jānosaka mārketinga iespējas un problēmas, jānovērtē mārketinga pasākumi un problēmas. Tāpat mārketinga pētījumi sniedz iespēju novērtēt mārketinga rezultātus un, vadoties no vērtējuma, nākotnē pilnveidot mārketinga procesu.
Pēc metodoloģiskā iedalījuma mārketinga pētījumos tiek izmantotas divu veidu mārketinga pētījuma metodes – balstītās uz iztaujāšanu un balstītās uz novērojumiem. Pie pirmās grupas metodēm pieskaitāmās metodes: fokuss- grupa, intervija, aptauja, anketēšana . …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,20 €
Work pack Nr. 1317832
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register