Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:622398
 
Evaluation:
Published: 15.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    3
  IEVADS    4
1.  MĀRKETINGA LOĢISTIKAS JĒDZIENS UN TĀS BŪTĪBA    8
2.  PRODUKTU SADALE    14
2.1.  Sadales kanāli    14
2.2.  Sadales kanālu izvēle    17
2.2.1.  Sadales kanāla darbību ietekmējošie faktori    18
2.2.2.  Sadales kanālu darbības organizēšana    20
3.  CENU VEIDOŠANA    22
3.1.  Pieprasījuma noteikšana    26
3.2.  Cenu veidošanas metodes    29
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    33
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    35
Extract

Tirgus iespēju pārzināšanai un mārketinga problēmu risināšanai, uzņēmumiem vajadzīga izsmeļoša un reāla informācija. Tie nevar veikt savas darbības pilnveidošanu un attīstību nepētot savu konkurentu un starpnieku datus par realizāciju un cenām. Taču bieži vien uzņēmumi sastopas ar informācijas trūkumu par tirgus patiesajiem apstākļiem. Lai uzņēmums produktīvi spētu turpmāk attīsties, nepieciešama daudzu faktoru un apstākļu labvēlīga sakritība. Pirmkārt, nepieciešama valsts labvēlīgi veidotā uzņēmējdarbības vide, ņemot vērā gan ekonomiskos, sociālos, gan politiskos aspektus.

Valsts ekonomiskās izaugsmes sekmēšanai ir nepieciešama būtiska rūpniecības modernizācija un restrukturizācija, nodrošinot efektīvus stimulus. Uzņēmuma darbības izaugsmes nosacījums modernajā ekonomikā ir ne tikai labvēlīga uzņēmējdarbības vide. Efektīvas nozaru struktūras veidošana prasa lielus ilgtermiņa ieguldījumus gan cilvēkkapitālā, gan tehnoloģijās un tirgus apstākļu izpētē. Nepieciešama produktīvās kapacitātes paaugstināšana un radikālas pārmaiņas līdzšinējā pētniecības darbu un jaunu tehnoloģiju ieviešanas un atbalsta nodrošināšanas praksē, kurā nevar paļauties tikai uz tirgus mehānismiem – nepieciešams valsts atbalsts un līdzdalība.

2000. gada Latvijas Republikas Ekonomikas ministrijas Ziņojumā par tautsaimniecības attīstību Latvijā minēts: “Vieni no galvenajiem ekonomiskās politikas uzdevumiem rūpniecības konkurētspējas palielināšanai, kuriem šobrīd ir jāpievērš pastiprināta uzmanība ir:
Vienlīdzīgas un godīgas konkurences nodrošināšana. To var panākt, veidojot stabilus un caurspīdīgus “spēles noteikumus” visiem ekonomiskajiem aģentiem, neļaujot dabīgiem monopoliem diktēt savus noteikumus, izskaužot korupciju un iespējas darboties ēnu ekonomikā, nepieļaujot varas un kapitāla koncentrēšanos un saplūšanu. Ir jānodrošina Konkurences padomes darbības efektivitāte, neatkarība un atklātība, jāuzlabo monopoldarbības regulēšana. Valsts atbalsta un pasūtījumu uzraudzība ir jāpilnveido, panākot augstu caurskatāmības līmeni valsts atbalsta projektiem un nodrošinot valsts un pašvaldību pasūtījumu vienlīdzību Latvijas un ārvalstu uzņēmumiem un nosakot stingrākas procedūras un kritērijus uzņēmumu un to priekšlikumu atlasei, tādējādi ceļot vietējo uzņēmēju konkurētspēju.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register