Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:626671
 
Evaluation:
Published: 22.10.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Svešvārdu skaidrojums    3
  Ievads    5
1.  Skatlogs- veikala vizītkarte    7
1.1.  Skatloga loma klientu piesaistīšanā    7
1.2.  Skatloga noformēšanas uzraudzība    8
1.3.  Skatlogu piesaistīšanas paņēmieni    11
1.4.  Krāsu nozīme skatlogā    13
1.5.  Gaismas un manekenu nozīme skatlogā    18
1.6.  Atlaižu loma klientu piesaistīšanā    19
2.  Empīrisko rezultātu apkopojums    24
2.1.  Respondentu anketu analīze    24
2.1.1.  Pētījuma objekta un metožu raksturojums    24
2.2.  Pētījuma norise. Rezultātu kvantitatīvā analīze    25
2.2.1.  Anketēšanas datu analīze    25
2.2.2.  Pētījumu rezultātu interpretācija    37
2.3.  Intervijas    38
2.3.1.  Intervija ar veikala „Nike” pārdevēju Indru Pluci    38
2.3.2.  Intervija ar veikala „Donna BC” pārdevēju Lindu Puteni    41
2.3.3.  Intervija ar veikala „Reserved” pārdevēju Aivu Krēsliņu    43
2.4.  Novērošana    46
2.5.  Apģērbu veikalu skatlogu analīze    48
2.5.1.  Iegūto Rezultātu interpretācija    54
  Secinājumi    56
  Priekšlikumi    58
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    60
  Pielikums. Anketas paraugs    62
Extract

Secinājumi
Skatlogiem ir ļoti liela nozīme potenciālo klientu piesaistīšanā. Vairāk kā puse respondentu uzskata, ka tas ir svarīgs faktors, vai viņi ieies konkrētajā apģērbu veikalā vai nē. Darba autore noskaidroja arī to, ka svarīgi ir arī citi faktori, ne tikai skatloga noformējums. Būtiskākie faktori ir, piemēram, cenu līmenis, atlaides, piedāvātais apģērbu sortiments, jau iecienītākie apģērbu veikali, kā arī svarīgs faktors ir tas, vai ieskatoties skatlogā var pārredzēt piedāvāto sortimentu un uzreiz izlemt- ieiet veikalā vai tomēr nē.
Kā parāda respondentu atbildes anketās, ka ļoti lielai daļai respondentu, lielie atlaižu plakāti skatlogos rosina ieiet veikalā. Darba autore izdara secinājumu, ka lielajām un krāsainajām atlaižu cenām, kas redzamas skatlogos, ir ietekme uz patērētāju un vairumā gadījumu viņi ieies veikalā pat tad, ja uzskatīs, ka šie plakāti ir bezgaumīgi vai pārāk vienkārši. Kāre pēc atlaidēm tomēr ņem priekšroku un bezgaumīgie un spilgtās krāsās veidotie plakāti tomēr piesaista potenciālo klientu uzmanību. Izpārdošana- tas ir viens no efektīvākajiem mārketinga instrumentiem. No tā, cik prasmīgi kompānija ir izstrādājusi atlaižu sistēmu, ir atkarīga klientu lojalitāte pret šo apģērbu veikalu.
Tomēr, gandrīz visi respondenti ir kādreiz vīlušies, kad, spilgto plakātu ietekmē ieiet veikalā, bet izrādās, ka šīs atlaides ir tikai pāris precēm vai nav vispār. Līdz ar to var secināt, ka skatlogi nedrīkst melot. Jo, ja arī ar piesolītajām atlaidēm izdosies ievilināt potenciālo klientu veikalā, bet tajā ieejot, viņš sapratīs, ka ir apmuļķots, tas var slikti atsaukties uz veikala imidžu. Bet, kā pierāda respondentu sniegtās atbildes, arī veikala imidžs un tas, cik labi par to izsakās draugi vai paziņas, ir būtisks arguments tam, vai šajā veikalā ieiet vai nē.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register