Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:629658
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.03.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas psiholoģija    5
1.1.  Zemapziņas īpatnību izmantošana reklāmā    5
1.2.  Uzmanības īpatnību izmantošana reklāmā    6
1.2.1.  Netīšās uzmanības piesaistīšanas paņēmieni    6
1.2.2.  Tīšās uzmanības piesaistīšana    7
1.3.  Emocionālais aspekts reklāmā    7
2.  Reklāmas veidi, to izaugsme saistībā ar personības psiholoģiskajām īpatnībām    9
2.1.  Reklāma plašsaziņas līdzekļos    9
2.2.  Vides reklāma    13
3.  Reklāmas un to vētījumi: funkciju un lomu mainība, pielāgošana cilvēku uztverei    14
4.  Personības psiholoģiskais raksturojums vecumposmā no 20 līdz 35 gadiem    16
5.  Praktiskais pētījums    19
5.1.  Pētījuma metodes apraksts un pamatojums    19
5.2.  Pētāmās grupas un procedūras apraksts    19
5.3.  Iegūto datu analīze un interpretācija    20
  Secinājumi    25
  Literatūras saraksts    27
  Anotācija    28
  Annatation    29
Extract

Mūsdienu cilvēku dzīve vairs nav iedomājama bez reklāmas, kas kļūst arvien acīmredzamāka, arvien aktīvāka un jūtamāka. Līdztekus masu medijiem, kā reklāmas kanāli tiek izmantoti transportlīdzekļi, pieturvietas, iepirkuma maisiņi. Pat politika vairs nepastāv bez reklāmas. Grūti pat iztēloties, kur reklāmas nav, jo tā iespiežas visās sabiedrības dzīves sfērās. Laika gaitā mēs novērojam, ka reklāma mainās. Rodas jautājums - kā? Un - kāpēc? Vai tas ir saistīts ar patērētāja uzmanības sfēras izmaiņām? Kas izmainās pirmais – reklāma vai tās struktūra? Pasniegšanas veids un emocijas tajā vai cilvēka intelektuālās sfēras īpatnības?
Zinātniski pētniecisko darbu ‘’Reklāmas attīstība, tās psiholoģija, saistībā ar patērētāja uzmanības īpatnībām.’’ izvēlējos rakstīt tādēļ, ka, manuprāt, reklāma sen vairs nav tikai sludinājums, kurā informē patērētāju par preču izpārdošanu, pēdējos gados tā attīstījusies tik pat strauji kā mēs paši. Kas licis tai mainīties? Vēlējos uzzināt, vai cilvēki jūt, kā reklāma tos vēro? Vai reklāma atstāj iespaidu uz mūsu kā patērētāju izvēli? Vai tā dod izvēles iespējas? Un vai mēs varam izvēlēties skatīties reklāmu vai nē? Un, kuri tad ir tie reklāmas zīmoli, kuriem cilvēkiem pievērš vislielāko uzmanību.
Pētījuma temats: Reklāmas attīstība, tās psiholoģija, saistībā ar patērētāja uzmanības īpatnībām.
Pētījuma priekšmets: Personības uzmanības īpatnības, kas ietekmē reklāmas efektivitāti.
Pētījuma objekts: Pieaugušie vecumposmā no 20 – 35 gadiem.
Pētījuma vispārīgais mērķis: Izpētīt, vai cilvēki jūt kā mainās reklāma, jūt, kā un, kur reklāma tos novēro. Noskaidrot kā reklāmas izmaiņas saistītas ar patērētāja uzmanības spēju izmaiņām.
Pētījuma jautājums: Kā reklāmas izmaiņas saistītas ar patērētāja uzmanības spēju izmaiņām?
Pētījuma uzdevumi:
Apkopot informāciju par reklāmas tirgus attīstību pēdējo gadu laikā;
Apkopot un izstudēt literatūru par cilvēku uzmanību, tās īpatnībām un raksturojumu psiholoģijas teorētiskajās koncepcijās;
Apkopot un interpretēt teorētiskas atziņas par cilvēku psiholoģiskajām īpatnībām vecumposmā no 20 līdz 35 gadiem.
Izvēlēties pētījuma metodiku, izveidot aptaujas anketu, balstoties uz teorētiskās literatūras analīzi, veikt pētījumu;
Veikt datu apstrādi un analīzi, interpretēt iegūtos datus, formulēt secinājumus.
Aptaujāt speciālistu reklāmas jomā
Pētījuma metodes: Gan teorētiskās (teorētiskās literatūras analīze) , gan empīriskās metodes (aptauja)
Pētījuma dati iegūti: Aptaujājot pieaugušos 20 – 35 gadu vecumā.
Pētījuma struktūra: Ievads, teorētiskā daļa, praktiskā daļa, secinājumi, literatūras saraksts, anotācija un pielikumi.
Pētījuma pielietojums: Šo zinātniski pētniecisko darbu, kā izziņas materiālu varēs izmantot visi, kas interesējas par reklāmu, vai ar to vēlas saistīt savu nākotni. Kā arī cilvēki, kuri vēlas zināt, kāpēc viņi pakļaujas, vai tieši otrādāk, nepakļaujas reklāmai. Tiem kas vēlas uzzināt, kā un kur reklāma mums seko, kā tā iedarbojas uz mūsu zemapziņu un, ko tā mums vēsta. Tiem, kurus interesē, kā ir attīstījusies reklāma pēdējo gadu laikā, saistībā ar mūsu uzmanības spēju izmaiņām.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1129996
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register