Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:634298
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

TELE2 reklāmas kampaņas „Meteorīts” izpēte. Vēlamā un reālā mērķauditorijas uztvere
Bakalaura darbs

Teorētiskā daļa: Darba teorētiskā daļa sastāv no informācijas par komunikācijas procesu perspektīvām, integrētās mārketinga komunikācijas, reklāmas kampaņu plānošanas, kā arī partizānu mārketinga un tā instrumentiem. Darba anotācija izveidota veiksmīgi un sniedz precīzu priekšstatu par bakalaura darba saturu. Darbam izveidots garš un visaptverošs ievads, tas ļauj iepazīties ar darba plānu un TELE2 kampaņas „Meteorīts” būtību un notikumiem. Teorijā aprakstīts par komunikācijas procesiem, to lomu mārketingā mūsdienās, mārketinga komunikācijas plānošanu, kā arī plaši aprakstīts par partizānu mārketinga nozīmi mūsdienās, tā sastāvdaļām un pamatprincipiem. Šī mārketinga teorija tika izmantota konkrētajā reklāmas kampaņā. Teorētiskā bāze izveidota ļoti veiksmīgi, labi sasaistīta ar reklāmas kampaņu un ļauj viegli saprast kā ir veidota konkrētā reklāmas kampaņa. Viegli uztvert teoriju, izprast reklāmas kampaņas gaitu un notikumus, pēc kādiem principiem vadījušies reklāmas kampaņas veidotāji. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register