Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:635067
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.07.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  MicroLink attīstības vēsture    5
1.1.  MicroLink vadība    8
1.2.  MicroLink īpašnieki    8
1.3.  MicroLink produkcijas dizains    9
1.4.  MicroLink preces marka    9
1.5.  MicroLink produkcijas sortiments    10
1.6.  MicroLink tirgus segments    14
2.  SAF Tehnika    15
2.1.1.  SAF Tehnika dizains    18
2.1.2.  SAF Tehnika preces marka    18
2.1.3.  SAF Tehnika sortiments    18
2.2.  Produkta pozīciju nostiprināšana tirgū uzņēmumā SAF Tehnika    19
2.3.  Tirgus segmenta izpēte    21
2.4.  Produkta pozīciju nostiprināšanas stratēģija    22
  Secinājumi un priekšlikumi    24
Extract

Lielākā daļa uzņēmumu savu darbību saista ar kādu konkrētu produktu ražošanu vai kādu pakalpojumu sniegšanu. Kad produkcija ir saražota, to ,protams, vajag realizēt, kas ir uzņēmumu darbības pamatprincips. Bet kā tad šo produkciju visveiksmīgāk realizēt, to var ietekmēt visdažādākie faktori, tādi kā: patērētāji, starpnieki, konkurenti, tirgus un citi. Un katrā uzņēmumā šie faktori var būt savādāki. Kad produkcija ir sākta realizēt, tad ir jāstimulē patērētājs, lai produkcija iekarotu tirgu un nezaudētu iegūtās pozīcijas. Galvenokārt šādu jautājumu pētīšana tuvāk arī piesaistīja kursa darba autoru, un tieši tēmai par produkta pozīciju nostiprināšanu tirgū. Varētu teikt, ka veiksmīgas uzņēmējdarbības balsts ir tieši preču realizācija, un, ja katrs cilvēks vēlas savu biznesu, tad ir ļoti aktuāli pētīt jautājumus par produktiem, un apskatīt piemērus no citiem veiksmīgiem un mazāk veiksmīgiem uzņēmumiem.
Ne vienmēr veiksmīgi apgūto teoriju ir tik vienkārši realizēt praksē, tādēļ ir ļoti vajadzīgi aplūkot teorijas darbību praksē, kas var arī neatbilst grāmatās rakstītajam. Tādēļ arī šo jautājumu ir vērts izskatīt pirms sava biznesa uzsākšanas, novērojot citu veiksmes un neveiksmes.
Šī darba galvenais mērķis ir izanalizēt konkrēta uzņēmuma SAF Tehnika produktu nostiprināšanu tirgū, aplūkojot pašu firmu, un pievēršot uzmanību produktu nostiprināšanai, tās stratēģijai, un arī ielūkojoties šajos jautājumos no teorijas puses.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register