Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:639603
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.12.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Mārketinga jēdziens    3
1.1.  Mārketinga attīstība    4
1.2.  Mārketinga pamatelementi    5
1.3.  Mārketinga vide    6
2.  A/S „ Drogas” mārketinga vides faktori    8
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    10
Extract

Ārējās netiešās ietekmes vides faktori A/S „ Drogas”:
• valsts politika (valsts atbalsts uzņemējiem, ekonomiskā politika, valsts ekonomiskā regulēšana utt.);
• demogrāfiskie faktori (iedzīvotāju skaits, struktūra, dzimstības līmenis utt.);
• sociālie un kultūras faktori (vēsturiskās tradīcijas, vērtības, paradumi, dzīvesveids utt.);
• zinātniski tehniskais progress (jaunās tehnoloģijas, komunikācijas līdzekļu attīstība, jauninājumi utt.);
• starptautiskās attīecības, globalizācija un integrācija.
Ārējās netiešās ietekmes vides faktorus vadītājs personīgi ietekmēt nespēj. Vadītājam jāveido savs bizness, izvērtējot šos faktorus, jo tie tiešā veidā nosaka uzņēmējdarbības dzīvotspēju. Valsts politika regulē nodokļu sistēmu, kurai uzņēmumam jāpielāgojas un jāveido atbilstošas cenas, lai neciestu zaudējumus. Vēl viens ne mazāk svarīgs faktors ir demogrāfiskā situācija, jo vadītāja uzņēmumam jālemj, kurā no Latvijas reģioniem ir vērts atvērt jaunu veikalu- kurā reģionā ir pietiekams patērētāju skaits, lai tiktu nodrošināts vajadzīgais pieprasījums. Sociālo un kultūras faktoru ietekme izpaužas uzņēmuma orientācijā uz klientu paradumiem un dzīvesveidu- uzņēmums piedāvā higiēnas un skaistumkopšanas preces, kas ir neatņemamas ikdienas lietošanas preces. Zinātniski tehniskais progress radījis nepieciešamību vēl vairāk apmierināt patērētāju pieaugošās vajadzības un prasības. Uzņēmums izstrādājis mājaslapu, lai efektīvāk nodrošinātu piekļuvi informācijai, izveidoja klienta karti, lai liktu justies klientiem novērtētiem. „Drogas” bija pirmais pašapkalpošanās veikals Latvijā- ar šo jauninājumu uzņēmums iegāja vēsturē, nostiprinot savu veikmi klientu acīs.
Autore secina, ka vadītāja spēkos ir radīt uzņēmuma iekšējo vidi- nodrošināt efektīvu iekšējo darbu, bet ārējās vides ietekmē vadītājam ir iespējas pielāgoties- īstenot mārketingu, sekojot politikai, demogrāfijai, zinātnes attīstībai u.tt.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register