Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:641096
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sociālā reklāma un reklāmas kampaņas    5
1.1.  Reklāmas jēdziens    5
1.2.  Reklāmas veidi    6
1.2.1.  Televīzijas reklāma    10
1.2.2.  Radio reklāma    11
1.2.3.  Interneta reklāma    13
1.2.4.  Vides reklāma    15
1.2.5.  Sociālā reklāma    16
1.2.6.  Sociālās reklāmas kampaņas    21
1.3.  Attieksme    22
1.3.1.  Attieksmju funkcijas    23
1.3.2.  Attieksmju maiņa un uzvedība    24
1.3.3.  Pārliecināšana    26
2.  CSDD „Ātrums. Nāvīgi viltīgs. Esi gudrāks!” kampaņas norise    27
2.1.  Anketēšanas rezultātu analīze    29
  Secinājumi    40
  Priekšlikumi    41
  Izmantotā literatūra    42
  Pielikums    44
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Kursa darbā pielietotā kvantitatīvā pētniecības metode ir bijusi veiksmīgi izvēlēta, lai pēc rezultātu apkopošanas tā sniegtu reprezentatīvus datus;
2. Apkopojot anketēšanas datus, abās vecuma grupās visbiežāk tiek pārkāpts noteikums par atļauto braukšanas ātrumu, kas liecina, ka ātruma neievērošana ir viens no galvenajiem noteikuma pārkāpšanas iemesliem, kāpēc tiek izraisītas daudz avārijas, kāpēc iet bojā tik daudz cilvēku;
3. 95% aptaujāto autovadītāju abās vecuma grupās apgalvo, ka ir redzējuši televīzijā reklāmas kampaņu „Ātrums. Nāvīgi viltīgs. Esi gudrāks!”. Lielākā daļa respondentu atzīst, ka CSDD sociālā reklāmas kampaņa ir ietekmējusi viņu braukšanas kultūru;
4. Kopumā, CSDD rīkotā reklāmas kampaņa ir atstājusi pozitīvu attieksmi uz 80% respondentu, negatīvu attieksmi uz 16% respondentu un neitrālus tā ir atstājusi tikai 4% aptaujāto respondentus;
5. Kopumā 57% autovadītāji uzskata, ka CSDD rīkotā reklāmas kampaņa var mainīt autovadītāju braukšanas kultūru, jo reklāmas kampaņa ir izveidota ļoti efektīva, 28% autovadītāji uzskata, ka reklāmas kampaņa nevar mainīt autovadītāju braukšanas kultūru, jo reklāmas kampaņa nespēj pāraudzināt autovadītājus;
6. Braukšanas kultūru var mainīt, jo autovadītāji saprot situācijas nopietnību, 5% autovadītāji uzskata, ka cilvēki nedomā, ka ar viņiem var kas atgadīties;
7. Aptaujas dalībnieku attieksme pret CSDD reklāmas kampaņu „Ātrums. Nāvīgi viltīgs. Esi gudrāks” abās vecuma grupās ir pozitīva, taču reāla braukšanas ātruma ievērošana ir autovadītājiem vecuma grupā no 30 – 60 gadiem;
8. Kursa darbā izvirzītā hipotēze ir daļēji apstiprinājusies, jo kopumā (80% abās vecuma grupās) attieksme pret CSDD reklāmas kampaņu ir pozitīva. Turklāt vecuma grupā no 18 – 19 gadiem 65% autovadītājus vairāk nav ietekmējusi, nekā ir ietekmējusi šī reklāmas kampaņa un 63% autovadītājus vecuma grupā no 30 – 60 gadiem ir ietekmējusi;
9. Literatūras analīzi veikt bija interesanti, jo bija iespējams salīdzināt vairāku autoru uzskatus, kā piemēram M. Veides, A.Fedasējevas, V. Reņģes, kas deva dažādus priekšstatus par reklāmu, reklāmas veidiem, kā arī attieksmi;
10. Cilvēka uzvedība bieži vien izriet no attieksmes. Kopumā vērtējot, sociālā reklāmas kampaņa ir izdevusies veiksmīga, jo, lai arī vairāki respondenti atzina, ka tā reāli nav mainījusi viņu braukšanas ātrumu, tā tomēr ir likusi aizdomāties par situācijas nopietnību.

Priekšlikumi
1. CSDD vajadzētu sociālās reklāmas kampaņas veidot emocionālākas, lai tās atstātu pēc iespējas lielāku un paliekošāku iespaidu uz sabiedrību.
2. Veidot reklāmas kampaņas, kuras uzrunātu tieši gados jaunāku mērķauditoriju, lai ne tikai liktu aizdomāties, bet arī veicinātu pozitīvas izmaiņas braukšanas kultūrā.
3. Piemērot lielākus naudas sodus nekā šobrīd
4. Veidojot reklāmas kampaņas Latvijā, CSDD vajadzētu ņemt piemēru no citu valstu sociālo reklāmu kampaņām, piemēram, Vācijas un Krievijas, kuras liek vairāk aizdomāties par situācijas nopietnību, kas norisinās uz ceļiem valstī.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1330076
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register