Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:642243
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Tirgus uztveres procesā cilvēki apgūst noteiktas zināšanas. Jaunu produktu apgūšanai ir svarīga nozīme pirkšanas procesā, tādēļ mārketinga speciālistiem ir jāpiedomā pie noteiktas apgūšanas sistēmas veidošanas un jāveido tā, lai tā ietvertu apgūšanas struktūru, apgūšanas lēmumus. Produktu apgūšanas un lietošanas pieredzes rezultātā cilvēkiem veidojas noteikta pārliecība. Piemēram, uzņēmums var tādējādi lietot jau zināmos mārketinga stratēģijas paņēmienus, papildinot tos ar kādu jaunumu. Pārliecības pastiprināšana veido pircēju nostāju (attieksmi) pret objektu vai situāciju. Nostāja padara pircēju rīcību tirgū samērā stabilu. Piemēram, nostāja, ka NOKIA un tās ražotie mobilie telefoni ir kvalitātes un izturības garants. Šāda nostāja ir lielai iedzīvotāju daļai, tādēļ viņi, pērkot jaunu mobilo telefonu, dos priekšroku tieši NOKIA ražojumiem.8
Šajā darbā tika aplūkots pircēju rīcības modelis, tika raksturoti pircēju rīcību ietekmējošie faktori, kā arī mārketinga iedarbība šo faktoru ietvaros. Ja agrāk, kad tirgus nebija tik attīstīts kā šodien, pārdevējs varēja paredzēt pircēju rīcību, balstoties uz savu ikdienas pieredzi, tad mūsdienās līdz ar pārdevējuzņēmumu skaita pieaugumu un specifisku tirgu rašanos arvien pieaugusi pircēju rīcības izpētes nozīme.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register