Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:643757
 
Evaluation:
Published: 09.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Preču un pakalpojumu mārketinga atšķirības
Pakalpojums ir netaustāms, sarežģītāks, grūtāk aprakstāms, tam nav krāsas, smaržas vai formas. Pakalpojums nav atdalāms no pakalpojuma sniedzēja, tas nav saglabājams. Pakalpojums ir grūti standartizējams. Pakalpojuma sniegšanā vienlīdz svarīgs ir gan process, gan rezultāts.
Taustāmai precei ir krāsa, smarža un forma, to var aptaustīt, uzlaikot vai nogaršot, tā ir iepriekš pārbaudīta un apskatāma.

Mārketinga mix elementi
Mārketinga mix – izpētes, analīzes un plānošanas metode.
Mārketinga mix elementi, kurus sauc arī par “P” principiem – paraugs vai instrukcija darbā, kas kalpo kā plānošanai nepieciešami konkrēti pieturas punkti, struktūra vai principi. Tie ir:
Produkts, prece (product);
Vieta (place);
Cena (price);
Virzīšana, veicināšana (promotion);
Cilvēki (people).

PRODUKTS (product)
Produkta analīzes mērķis – noteikt produkta raksturlielumus un pozicionēt to pārdošanai noteiktos tirgus segmentos.
Produktu analizē pēc tā:
Tehniskajiem parametriem;
Pielietošanas;
Ražošanas specifikas;
Pārdošanas nosacījumiem;
Iepakojuma;
Emocionālajām asociācijām.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register