Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:644104
 
Evaluation:
Published: 23.04.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  Uzņēmuma “Balsts” mārketinga vide    4
2.  Reklāmas teorija    5
2.1.  Reklāmas ietekme uz preces dzīves ciklu    5
2.2.  Reklāmas izmantošanas pieejas dažādos preces dzīves ciklos    8
2.3.  Reklāmas veidi masu medijos    9
2.3.1.  Reklāma laikrakstos    9
3.  Mārketinga teorija – mikrovide un makrovide    14
3.1.  Mārketinga iekšējā vide    14
3.2.  Mārketinga tieši ietekmējošā ārējā vide ( mikrovide)    16
3.3.  Mārketinga netieši ietekmējošā ārējā vide ( makrovide)    20
4.  Uzņēmuma “Balsts” mārketinga ārējās vides analīze    22
4.1.  Tiešas ietekmes ārējā vide- mikrovide    22
4.2.  Uzņēmuma “Balsts” netiešas ietekmes ārējā vide- makrovide    25
5.  Situācijas analīze (SVID)    28
6.  Reklāmas plāns    29
6.1.  Reklāmas ziņas stratēģija un taktika    29
6.2.  Reklāmas sludinājums    29
6.3.  Mediju plāns un reklāmas budžets    31
  SECINĀJUMI    32
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    33
Extract

Savā kursa darbā apskatīšu un analizēšu, kā arī veidošu detalizēti izstrādātu reklāmas maketu nekustamā īpašuma tirgus vienam no līderiem kompānijai “Balsts”. Uzņēmumu “Balsts” izvēlējos, jo mani ieinteresēja kompānijas radošā pieeja mārketingam un personīgā pozitīvā pieredze saskarē ar šo uzņēmumu.
Kursa darba tēma ,manuprāt, ir sevišķi aktuāla tagadējās ekonomiskās situācijas kontekstā, jo tieši nekustamā īpašuma tirgus un tā lielākie tirgus daļas īpašnieki, ir tas uzņēmējdarbības sektors, kas patlaban visspilgtāk izjūt ekonomiskās situācijas pasliktināšanas sekas.
Kursa darba otrā un trešā nodaļa ir veltīta reklāmas un mārketinga teorijas apskatam savukārt pārējās nodaļas ir veltītas empīriskai uzņēmuma “Balsts” mārketinga iekšējās un ārējās vides analīzei. Atsevišķās nodaļās tiek aplūkota situācijas analīze un reklāmas plāns. Darbam ir izvirzīti divi mērķi:
1.Apkopot teorētisko informāciju par reklāmu un mārketingu un piemērot to dotajam gadījumam;
2.Izveidot reklāmas plānu uzņēmumam “Balsts”…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register