Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:645645
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.09.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Cieša sadarbība starp mārketinga menedžeru un pētnieku ir vajadzīga, lai pārveidot lēmuma problēmu pētījuma problēmā. Piemēram, jaunais produkts ir izlaists tirgū, bet pārdošanas rezultāti ir zem ieplānotiem. Vai vajag mainīt plānu? Vai plāns bija pārāk optimistisks? Vai produktu vajag izņemt no pārdošanas? Vai vajag mainīt kādu no mārketinga mix elementiem? Piemēram, pēc menedžeru domām, jaunā produkta reklāmas kampaņa nebija efektīva. Menedžerim vajag saņemt faktus, kuras apstiprinātu vai noliegtu viņa domas. Tad mārketinga pētījumu problēma būs jaunā produkta apzināšana starp patērētājiem.
Lēmumu problēma ietver to, kas ir jādara. Mārketinga pētījumi var nodrošināt nepieciešamu informāciju lēmumu pieņemšanai, un pētījumu problēma ir noteikt kādu informāciju piegādāt un kā to labāk pasargāt. Tādā noteikšanas procesā pētniekam jābūt pilnīgi skaidrs, kāda ir lēmumu problēma. Nepareiza lēmumu problēmas definēšana ved pie nepareizas pētījumu problēmas definēšanas.
Pastāv dažādas iespējas, kā pārliecināties, ka pētnieks saņēma pareizu lēmumu problēmu. Viena no iespējam ir pētnieka un lēmuma pieņēmēja tikšanās, kur lēmuma pieņēmējs sīki aprakstīs problēmu un informāciju, kura ir nepieciešama. Tad, pētniekam vajag uzrakstīt formulējumu, kā viņš saprot šo problēmu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1231910
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register