Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:645957
 
Evaluation:
Published: 12.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mārketings ir internacionāls jēdziens, tomēr pat vispilnīgākais tulkojums nespēj atspoguļot mārketinga jēdzienu pilnībā.
Pagaidām vietējie uzņēmumi ļoti reti strādā pēc mārketinga principiem, jo šim nolūkam ir nepieciešamas ne tikai zināšanas, kā pārdot produktu, ir jāzina arī iespējamie produkta ceļi no ražotāja līdz patērētājam un to izpētes principi.
Uzņēmums SIA “Vicars” ir dibināts laikā, kad Latvijā veidojās lielas pārmaiņas un uzņēmumam nebija vajadzības pēc mārketinga stratēģijas un vispār mārketinga uzņēmumā, taču laikam ejot attīstījās konkurenti, tirgus situācija mainījās, tāpēc uzņēmumam ir jādomā kā saglabāt un uzlabot uzņēmuma situāciju tirgū.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register