Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:647453
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANNOTATION    4
  Анотация    5
  IEVADS    7
1.  PĀRDOŠANAS PROCESA TEORĒTISKAIS ASPEKTS    10
1.1.  Pārdošanas process    10
1.2.  Mārketings un pārdošanas darba organizēšanas struktūra    15
1.3.  Mazumtirdzniecības raksturojums    24
2.  MAZUMTIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA SIA “WLX” DARBĪBA UN ATTĪSTĪBAS IESPĒJAS    31
2.1.  SIA “WLX” raksturojums    31
2.2.  SIA “WLX” finanšu rādītāju izvērtējums    35
2.3.  SIA “WLX” konkurentu novērtējums    43
3.  MĀRKETINGA UN PĀRDOŠANAS PROCESA IZSTRĀDE UZŅĒMUMĀ SIA “WLX”    47
3.1.  SIA “WLX” pārdošanas process    47
3.2.  SIA “WLX” pārdošanas organizācijas darba modelis    57
3.3.  SIA “WLX” SVID analīze    60
3.4.  SIA “WLX” pārdošanas vadības procesa attīstības novērtējums    69
  SECINĀJUMI    74
  PRIEKŠLIKUMI    76
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    78
  PIELIKUMI    80
Extract

Mazumtirdzniecība ietver visas darbības preču un pakalpojumu pārdošanā tieši gala patērētājam personīgai, nekomerciālai lietošanai. Mazumtirdzniecība ietver mazumtirdzniecības organizācijas. Tāpat arī produkti, arī mazumtirdzniecības veikalu veidi iziet izaugsmes uz samazināšanas stadijas.
Katra uzņēmuma mērķis ir palielināt peļņu, bet to ir grūti izdarīt, nepiesaistot sev jaunus pircējus. Viens no uzņēmuma darbības pamatmērķiem ir esošo pircēju noturēšana un jaunu pircēju piesaistīšana. Tāpēc katrai uzņēmējdarbībai, lai tā būtu pēc iespējas veiksmīgāka, sava darbība būtu jāuzsāk ar pareizu, efektīvu, organizētu mārketinga darbības izpildes procesu, jo pirms darbības uzsākšanas katram uzņēmējam ir nepieciešams apzināties savu tirgu – ar ko tieši uzņēmums nodarbosies. Uzņēmuma veiksmīga darbība atkarīga no uzņēmēja spējām piemēroties tirgus apstākļiem, analizējot, izsverot uzņēmuma darbības efektivitāti un konkurētspēju. Attīstīta tirgus apstākļos ir nepieciešams ievērot pircēju rīcību attiecībā pret konkrēto preci vai pakalpojumu, jo katras uzņēmējdarbības procesa galamērķis ir pircējs ar savām vēlmēm, vajadzībām un šaubām.
Uzņēmumam ir jāfunkcionē tādā veidā, lai apmierinātu, apkalpotu un uzmanītu patērētāju vēlmes, gūstot maksimālu peļņu. Pēdējo gadu laikā kvalitātes nozīme konkurētspējīgās priekšrocības veidošanā ir ļoti palielinājusies. Daudzi uzņēmumi īpaši uzsver kvalitātes nozīmi un to, ka augstas kvalitātes sasniegšanu nevar vairs uzskatīt par vienīgo konkurētspējīgās priekšrocības sasniegšanas veidu. Daudzās nozarēs tā jau ir kļuvusi par nepieciešamību, lai izdzīvotu. Pakalpojuma kvalitāte ir pakalpojuma spēja veikt savas patērētāja funkcijas. Tos raksturo ilgmūžība, drošums un precizitāte, lietošanas vienkāršība, ātrums. Pakalpojuma kvalitātes līmenis var būt zems, vidējs, augsts un augstākais. Kvalitātes uzlabošana nodrošina ražotājiem iespēju cenu palielināt vairāk nekā palielināt ražošanas izmaksas.
Lai uzņēmums sekmīgi darbotos, nepieciešami augstas klases speciālisti vai profesionāli sagatavoti speciālisti. Darbs ar personālu sevī ietver darba tirgus izpēti, uzņēmuma personāla politikas veidošanu, personāla īstermiņa un ilgtermiņa plānošanu, personāla piesaistīšanu un izvēli, pieņemšanu darbā, personāla vadīšanu darba samaksas veidošanu un atlaišanu no darba. Uzņēmuma veiksmīga darbība atkarīga no uzņēmēja spējām piemēroties tirgus apstākļiem, analizējot, izsverot uzņēmuma darbības efektivitāti un konkurētspēju. Konkurētspējīgās priekšrocības ir viens no galvenajiem faktoriem, lai pieveiktu konkurentus. Reālā ekonomiskā dzīve pierāda, ka tirgus un konkurence ir galvenais mūsdienu ekonomikas attīstības mehānisms. Tirgus funkcionēšanas efektivitāte ir augstāka, ja aktīvāka ir konkurence un ja ir pēc iespējas labāki apstākļi tās izpausmei.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register