Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:647863
 
Evaluation:
Published: 11.02.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Ceturtajā posmā - Kad informācija tiek iegūta, tad nākamais solis ir to organizēt tā, lai varētu iegūt kādu analīzi. Pētnieki izmanto analīzes veikšanai vairākus statistikas paņēmienus, kā piemēram, tie aprēķina vidējos rādītājus.
Piektajā posmā - Pēdējais mārketinga pētijuma solis, kad pētijums tiek prezentēts vadībai, kura izdara secinājumus un pieņem lēmumu vai šis pētijums ir piemērots un korekts vai nē.

SECINĀJUMI
Mārketinga informācijas sistēma ir mijiedarbojoša, ilgstoša un uz nākotni vērsta cilvēku un iekārtu struktūra, kas paradzēta, lai izveidotu apstrādātu informācijas plūsmu, kas palīdz uzņēmējiem labāk strādāt ar mārketinga programmu. Mārketinga informācijas sistēma ir ļoti svarīga mūsdienu augošajiem uzņēmumiem, īpaši tiem, kuriem ir liela konkurence, kurus skar vides izmaiņas un jaunās tendences, kas ietekmē patērētājus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register