Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:648085
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga speciālistiem ir jānovērtē reklāmas efektivitāte un jāizstrādā tās paaugstināšanas metodes.
Pastāv divi reklāmas efektivitātes veidi: 1
komunikatīvā efektivitāte – rāda cik efektīvi veidojas komunikācijas starp uzņēmumu un pircēju. Par to liecina potenciālo pircēju aptvere ar reklāmu un reklāmas uztvere. Lai uzzinātu rezultātus šajā jomā, lietderīgi organizēt pircēju aptauju un piedāvāt atbildēt uz šādiem jautājumiem – jūs atceraties šo reklāmu?, jūs redzējāt šo reklāmu nesen?, jūs redzējāt par konkrētu produktu?, jūs redzējāt par konkrētu uzņēmumu?, u.tml.;
ekonomiskā efektivitāte – rāda reklāmas izmaksu salīdzinājumu ar apgrozījumu noteiktā periodā. Daži pētnieki izmanto absolūtās statistikas datus par reklāmas izdevumiem katrā atsevišķā mēdijā un salīdzina tos ar uzņēmuma apgrozījumu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register