Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:651231
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.05.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Secinājumi
Mārketinga pasaulē biznesa tirgi ir daudz lielāki par patērētāju tirgiem;
Biznesa pircējiem tiek pārdots vairāk preču un pakalpojumu par lielākām summām nekā patērētājiem;
Lai ietekmētu pirkšanas centru mārketinga speciālistam jāapzinās ietekmējoši vides, organizācijas, starpperso
nu, individuālie un kultūras faktori.
Biznesa tirgus kopumā ietver ne tikai uz peļņas gūšanu orientētus uzņēmumus, bet arī institucionālās un valsts organizācijas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1354319
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register