Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:655431
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.01.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Pēc šo rakstu izlasīšanas, var secināt to, ka reklāma atstāj lielu ietekmi uz cilvēka apziņu. Bieži vien, pēc reklāmas noskatīšanās, mēs nopērkam pavisam nevajadzīgas preces. Manuprāt, tas tā ir tāpēc, ka reklāmās ir redzami laimīgi cilvēki, kas sola, piemēram, veselību, skaistumu, labi pavadītu laiku un citas mums aktuālas lietas. Taču tikai pēc šo preču nopirkšanas, mēs saprotam, ka tā ir bijusi tikai veiksmīga reklāma. Bieži vien pārdevēji uzliek pie precēm lielu, krāsainu uzrakstu 50% ATLAIDES, protams, ka tas piesaista patērētājus. Cilvēki domā, ka, ja jau precei ir tik lielas atlaides, tad tā noteikti jāpērk, taču mēs nepadomājam par to, ka patiesībā tas ir kārtējais reklāmas triks. Dažkārt pārdevēji uzliek precei ļoti augstu cenu, un vēlāk arī atlaides, taču pārdevējs jebkurā gadījumā gūst peļņu. Pārdevēji arvien biežāk veido dažādas akcijas, kurās var laimēt ceļojumus uz eksotiskām vietām vai naudu. Tādējādi pieprasījums pēc noteiktās preces palielinās, jo, kurš tad negribētu laimēt ceļojumu. Lai gan cilvēki apzinās, ka laimēt šāda veida akcijās ir praktiski neiespējami, viņi tomēr pērk akcijas preces un cer, ka varbūt tieši viņiem paveiksies.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register