Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:656213
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kvalitātes jēdziens    4
2.  Kvalitātes izpratne    5
3.  Kvalitātes vadības sistēma    6
4.  Klientu apmierinātības mērīšana    8
5.  Klientu apkalpošana    9
6.  Pakalpojumu kvalitāte viesmīlības industrijā    11
7.  Informācija par uzņēmumu „Old Riga Hotel Vecriga”    13
8.  „Old Riga Hotel Vecrīga” kvalitātes novērtējums    18
  Secinājumi un priekšlikumi    22
  Izmantotā literatūra    23
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
• Kopumā šīs viesnīcas pakalpojumu sniegšana kvalitāte vērtējama, kā laba;
• Personāls un tā attieksme ir svarīgs elements kvalitātes radīšanā;
• Viesiem būtiskākā ir viesnīcas atrašanās vieta un apkalpojošā personāla attieksme;
• Viesi novērtē individuālas attieksmes saņemšanu;
• Ir svarīgi, kā personāls rīkojas neparedzētos apstākļos;
• Ja viesnīca atrodas netālu no dažādiem „nakts dzīves” objektiem, dažiem viesiem var traucēt mūzikas u.t.t. skaņas;
• Cenai ir jāatbilst saņemtā pakalpojuma kvalitātei;
• Jāpievērš uzmanība gan labajām atsauksmēm, gan sliktajām, lai saprastu vai darbība rit pareizajā virzienā;
• No visiem klientiem nav iespējams saņemt vienādu kvalitātes novērtējumu, jo atšķiras cilvēku vērtības un vajadzības;
• Atsauksmes vajag ņemt vērā, bet nepieciešams arī izvērtēt to objektivitāti;
• Uzņēmuma vadībai ir jābūt patiesi ieinteresētai sasniegt augstu pakalpojuma kvalitātes līmeni;
• Ir nepieciešams nepārtraukti pilnveidot kvalitātes plānošanu un organizāciju;
• Nepārtraukta personāla izglītošana kvalitātes un darba specifikas jomā ir būtiska, lai nodrošinātu kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu;
• Galvenais kvalitātes rādītājs – klientu apmierinātība;
• Kvalitāte ir apzināti jāveido;
• Kvalitātes veidošanā ir jābūt ieinteresētam ne tikai uzņēmuma vadītājam, bet arī tā darbiniekiem.

Priekšlikumi:
• Viesnīcu aprīkot ar skaņas izolāciju;
• Uzlabot interneta kvalitāti;
• Rūpēties, par to, lai vienmēr būtu vienāda lieluma izvēle brokastīm, nevis citreiz liela, citreiz maza;
• Izveidot viesnīcu ērti pieejamu arī viesiem ar īpašajām vajadzībām;
• Mācīties no sliktajām atsauksmēm;
• Rūpīgāk izturēties pret rezervācijām, lai nebūtu kļūdas ar nenotikušu rezervāciju;
• Pārskatīt cenu politiku.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register