Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:656766
 
Evaluation:
Published: 17.02.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pircēju uzvedības teorētiskie aspekti    4
1.1.  Pircēju lēmumu pieņemšanas process    4
1.2.  Pircēju uzvedības ietekmējošie faktori    5
1.3.  Pieprasījums un to ietekmējošie faktori    9
2.  Ātrās ēdināšanas tirgus īpatnības    12
2.1.  Tirgus stāvoklis    12
2.2.  Ēdināšanas uzņēmumu pieprasījums un piedāvājums    13
3.  Organizācijas raksturojums    15
4.  Pieprasījums un to ietekmējošo faktoru situācijas analīze    19
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Izmantotās literatūras saraksts    25
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. Patērētāji veido attieksmi pret produktiem, zīmoliem un reklāmām, un šīs attieksmes ietekmē viņu pirkšanas lēmumus. Svarīga loma ir emocijām un attieksmei. Lai veidotu pirkšanas lēmumu, ir svarīgi saprast šīs lietas un to nozīmi, jo tas ir svarīgi uzņēmumiem, lai patērētāji pirktu viņu preces
2. Kopumā pircēja rīcību un uzvedību ietekmē dažādi faktori – kultūras, sociālie, personīgie un psiholoģiskie. Tie arī nosaka, kāds pirkšanas uzvedības modelis būs noteicošais konkrētās preces vai pakalpojuma iegādē.
3. Svarīgs faktors, kas nosaka pieprasījumu pēc labas preces, ir patērētāju gaumei un vēlmēm. Cilvēku gaume un priekšrocības dažādām precēm bieži mainās, kā rezultātā mainās pieprasījums pēc tiem.
4. Preču pieprasījums ir atkarīgs arī no iedzīvotāju ienākumiem. Jo lielāki būs cilvēku ienākumi, jo lielāks būs viņu pieprasījums pēc precēm.
5. Ātrā ēdināšana viennozīmīgi ir kļuvusi par mūsdienu steidzīgā cilvēka ikdienu, kur, esot nemitīgā kustībā, ieturēt maltīti šādi ir vieglāk, ātrāk un ērtāk.
6. Tehnoloģiju attīstību klientiem ietekmē visu, sākot no pasūtīšanas procesa līdz piegādei mājās, birojā un citur. Jo vairāk iespēju paver tehnoloģijas, jo vairāk tās izmanto arī ātrās ēdināšanas uzņēmumi, veidojot īpašas aplikācijas, uzlabojot servisu restorānos uz vietas, lai klientiem nodrošinātu vēl ātrāku un ērtāku apkalpošanu.
7. Klientiem joprojām noteicošie faktori ātrās ēdināšanas restorānu izvēlē …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1376742
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register