Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:657989
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Pastāv divi reklāmas veidi:
Reklāma “virs līnijas” (ATL), dažreiz saukta par mediju reklāmu, ir tradicionālā prese, TV, radio, kino un vides reklāma, par ko parasti tiek maksātas aģentūru komisijas. Ar citiem vārdiem reklāma „virs līnijas” ir tradicionālā, konservatīvā reklāma, kuru mēs sastopam katru dienu lasot avīzi, skatoties TV raidījumu, filmu vai pastaigājoties pa ielu. Šī reklāmas veida popularitāte ir liela, tomēr reklāmas speciālisti meklē arvien jaunākas iespējas, kā piesaistīt patērētājus.

Reklāma “zem līnijas” (BTL) ir reklāma pārdošanas vietās, tiešais pasts, izstādes, pasākumi, tas ir – reklāma, par ko parasti netiek maksātas aģentūru komisijas. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −-2,30 €
Work pack Nr. 1231750
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register