Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:660019
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 32 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Produkta dzīves cikla jēdziena izpratne, būtība un teorētiskie aspekti, posmi tūrisma uzņēmumā    7
1.1.  Izstrādes posma raksturojums    12
1.2.  Ieviešanas posma būtība    14
1.3.  Attīstības posma teorētiskie aspekti    17
1.4.  Brieduma posma raksturojums    19
1.5.  Krituma posma būtība    21
2.  Produkta dzīves ciklu ietekmējošie faktori tūrisma uzņēmumā    24
2.1.  Konkurences būtība, raksturojums, politika    25
2.2.  Produkta un pakalpojuma īpašības, raksturojums    26
2.3.  Pircēju reakcijas un modes būtība un raksturojums    26
3.  Produkta vadīšanas būtība, stratēģijas tūrisma uzņēmumā dažādos produkta dzīves posmos    28
4.  Tūrisma produktu dzīves cikla izpēte tūrisma atpūtas kompleksā „Birzītes”    31
  Secinājumi un priekšlikumi    35
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    37
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Produkta dzīves cikls ir produkta mūžs, ko viņš nodzīvo noteiktā laika,tam ir pieci posmi ( izstrāde, ieviešana, attīstība, briedums, kritums) un tas arī ir ļoti svarīgs mārketinga aspekts, kurš palīdz uzņēmumam izvērtēt produkta vērtīgumu, lomu un nozīmi priekš patērētājiem, dod iespēju pircējiem apskatīt, noteikt un apzināt vai šis produkts viņiem ir piemērots un tiks izmantots ikdienā.
2. Produkta dzīves ciklu ietekmē konkurence, kas palīdz uzņēmumam strādāt cītīgāk un meklēt unikalitātes iespējas, lai pilnveidotu savu produktu, pircēju reakcija, kas sekmē produkta pārdošanas apjomu lielumu un piesaista jaunus klientus tūrisma uzņēmumam, mode, kur produkts tiek uzskatīts par aktuālo un pieprasījums aug pēc tā produkta un produkta vai pakalpojuma īpašības, kas stimulē pircējus pirkt produktu, jo viņa izmantošanas iespējas ir visdažādākas, kas savukārt dot ienākumus tūrisma uzņēmumiem.
3. Daudziem uzņēmumiem ir nepieciešams mārketinga speciālists, kas spēj vadīt produkta dzīves ciklu, izvērtēt un noteikt to ietekmējošo mārketinga stratēģiju, kas varētu but vai nu produkta likvidācija,mārketinga pasākumu mainīšana, vai produkta paplašināšana un pārveidošana, lai produkts dotu ieņēmumus un tiktu iepazīts ar pircējiem.
4. Produkta dzīves cikla analīzi var veikt ar dažādām metodēm, tādam kā stratēģiskās analīzes metodi, portfeļmatricas analīzes metodi vai ar Bostonas matricas palīdzību, kur pēdējais ir viefektīvākā metode, kura precīzāk noteic kurā dzīves cikla posmā atrodas produkts un kā ir jārīkojas, lai noturētu produktu tirgū un saglabāt tā tirgus daļu.
5. Tūrisma atpūtas komplekss „Birzītes” ir peļņu nesošs uzņēmums, jo ar katru gadu ieguvumi no pakalpojumu sniegšanas palielinās, no 2012. gadā peļņa bija 39 218 l EUR, 2013. gadā – 53 007 EUR, kas ir liels ieņēmums priekš tūrisma uzņēmuma, bet 2014. gadā peļņa sastāda 58 025 EUR.
6. Daudzi pakalpojumi tūrisma atpūtas kompleksā „Birzītes” zaudē pircēju pieprasījumu un nedod ienākumus uzņēmumam, tie ir kalšana, kas ir unikāls pakalpojums un nav ieviests citos tūrisma mītnēs un atpūtas kompleksos un laivu braucieni, kas atrodas krituma posmā un kavē uzņēmuma attīstību un peļņas gūšanu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register