Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:663483
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  Reklāma    5
  Reklāmas ekonomiskais aspekts    6
  Reklāmas sociālais aspekts    8
  Praktiskā daļa    10
  Secinājumi    13
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    15
  Pielikumi    16
Extract

Mūsdienās reklāma sabiedrībā spēlē būtisku lomu, jo tajā ir iesaistīti ne tikai reklāmas pasūtītāji un to veidotāji, bet vislielākajā mērā arī sabiedrība kopumā. Reklāma ietekmē sabiedrības intereses un iespaido to lēmumu pieņemšanas procesā. Reklāma ne velti tiek uzskatīta par vienu no tirgus virzītājspēkiem. Varētu pat teikt, ka bez reklāmas nav iespējama ne mūsdienīgas tautsaimniecības, ne sabiedrības attīstība. Reklāma pilda vairākas svarīgas funkcijas, piemēram, komunikatīvo funkciju (tā nodrošina sabiedrību ar informāciju par tirgū nopērkamiem produktiem, to aktualitāti, palīdzot salīdzināt piedāvāto sortimentu un sniedz izvēles iespējas), ekonomisko funkciju (tā ir informācijas forma, kas veido komunikāciju starp pārdevējiem un pircējiem, kas ietekmē ne tikai pircēju rīcību tirgū, bet lielā mērā arī valsts ekonomisko stāvokli) vai sociālo funkciju (tā sniedz daudz informāciju par situāciju sabiedrībā, tās vērtībām un iespējām).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register