Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:669379
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga komunikāciju process ietver četrus veidus: reklāmu, preču realizācijas stimulēšanu, sabiedriskās attiecības un personisko apkalpošanu. Turpinājumā sīkāk aplūkosim reklāmas posmu kā metodi produktu virzīšanai tirgū.
Reklāma ir produkta virzīšanas tirgū izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Tai ir raksturīga maksas forma un masveidība, jo tajā piedāvāto informāciju reklāma ļauj izplatīt lielā metienā. Galvenais reklāmas mērķis ir sasniegt iecerēto mērķauditoriju, ieinteresēt to ar sava produkta īpatnībām, kā arī nostiprināt pozīcijas tirgū vai arī paplašināt preču patērētāju loku. Reklāmas klasifikācija tiek iedalīta pēc reklāmas mērķa:
Informējošā reklāma – dominē galvenokārt jauna produkta sākotnējās virzīšanas stadijā, kad tirgū jāveido primārais pieprasījums pēc produkta.
Pārliecinošā reklāma tiek realizēta, kad nepieciešams konkurēt ar citiem produkta ražotājiem. Visbiežāk tiek akcentētas kādas preces priekšrocības attiecībā pret citām tās pašas grupas precēm.
Atgādinošā reklāma ir sevišķi nepieciešama preces brieduma stadijā, kad pircēja atmiņā jāsaglabā šīs preces pievilcīgākās īpašības.1
Reklāma ir materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register