Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:669634
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  „Latvijas balzams” apraksts   
2.  SVID analīze un strateģijas izvele   
2.1.  SVID analīzes būtība   
2.2.  Stratēģijas izvēle   
2.3.  AS „Latvijas Balzams” SVID analīze   
2.4.  Draudu un iespēju matrica   
3.  A/S „Latvijas Balzams” attīstības stratēģijas izstrāde izmantojot Ansofa tirgus attīstības matricu   
3.1.  Ansofa matrica un uzņēmuma attīstības stratēģijas   
3.2.  Ansofa matrica A/S „Latvijas Balzams” un uzņēmuma attīstības stratēģijas   
  Secinājumi un priekšlikumi   
Extract

„Latvijas balzams” apraksts
Latvijas balzams ir vadošais alkoholisko dzērienu ražotājs Latvijā. Tā ir visplašākā spektra alkoholisko dzērienu ražotne, kur top gan stiprie, gan arī vieglie alkoholiskie dzērieni. Pašlaik uzņēmums ražo ap 100 dažādu nosaukumu dzērienus, kurus pārdod gan vietējā tirgū, gan eksportē uz Krieviju, Poliju, Igauniju un Lietuvu, Baltkrieviju, Ukrainu, Skandināvijas valstīm un citur.
A/S Latvijas balzama meistarības pirmsākumi meklējami 1900. gadā, kad sāk darboties Rīgas valsts degvīna noliktava Nr. 1.
No 2000. gada Latvijas balzamam pievienota A/S Rīgas vīni, kas ļāvusi LB iegūt būtisku tirgus daļu augošajā vīnu segmentā un attīstīt vieglo alkoholisko dzērienu ražošanu. Uzņēmums ir Latvijas Alkoholisko dzērienu ražotāju un izplatītāju asociācijas biedrs.  Savukārt, asociācija ir iestājusies Eiropas Alkoholisko dzērienu ražotāju konfederācijā.
Šobrīd A/S Latvijas balzams ir lielākais alkoholisko dzērienu ražotājs gan Latvijā, gan Baltijā pēc VID Akcīzes preču pārvaldes (APP) datiem uzņēmums 2008.gadā aizņēma 33% no Latvijas alkoholisko dzērienu tirgus. Latvijas balzams ir plaša spektra alkoholisko dzērienu ražotne, kas ražo vairāk kā desmit produkcijas veidus, tai skaitā Rīgas Melno balzamu, degvīnus, liķierus, dzirkstošos vīnus, džinus, brendijus,  kokteiļus, kopā vairāk kā 100 dažādu nosaukumu dzērienus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1248501
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register