Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:669687
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  SIA „mācību centrs „A” darbības virzieni    5
2.  SIA „mācību centrs „A” mārketinga vides elementi, mikro un makro vides aspekti    7
3.  Uzņēmuma mārketinga pamatelementa izpēte    9
4.  SIA „mācību centrs „A”darbs ar klientiem    11
5.  Konkurentu darbība un cenas    13
6.  Uzņemuma priekšrocību un trūkumu analīze    16
  Secinājumi    17
  Priekšlikumi    18
  Izmantotie avotu saraksts    19
  Pielikumi    20
Extract

Mārketings ir plānošanas un īstenošanas process, kurā tiek attīstīts produkta vai pakalpojuma koncepts, cenu politika reklāma un izplātīšana, lai veidotu savstarpējo mijiedarbību indivīdu un organizāciju mērķu sasniegšanu .Jauna mazā biznesa pārstāvji nereti sūdzas ,ka reklāmas izmaksā dārgi un viņi to nevar atļauties. Taču ļoti bieži ir nācies redzēt uzņēmumus, kas tērē lielus līdzekļus reklāmai, tomēr rezultāti ir samērā niecīgi, kamēr kāds cits tajā paša laika, izmantojot pavisam minimālus līdzekļus, sasniedz neticami labus rezultātus. Komercdarbībā viens no galvenajiem priekšnoteikumiem ir plānošana, kas ir nepieciešama, lai noteiktu katra konkrētā uzņēmuma darbības mērķus, to sasniegšanai nepieciešamos resursus un mārketinga darbības. Ļoti svarīga funkcija ir arī sagaidāmo rezultātu noteikšanai konkrētam laika posmam.
Ikviena jauna uzņēmuma vadībai nepieciešams nopietni pievērsties mārketinga darbam, lai tiktu veikts pārdomāts saimnieciskās darbības efektivitātes paaugstināšanas, finanšu plānošanas, reklāmas.
Lai jauns uzņēmums varētu veiksmīgi darboties ir nepieciešama esošas situācijas analīze, tirgus izpēte, konkurentu izpēte, noteikt uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī izstrādāt konkrētus uzņēmuma attīstības virzienus. Izpētīt finansiālos rādītājus un mārketinga aktivitātes uzņēmumā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register