Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:671780
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Pēdējās tendences sabiedrisko attiecību medijos
Ilgu laiku sabiedriskajās attiecībās galvenais centrējās uz publicitāti masu medijos – avīzēs, žurnālos, radio un televīzijā. Šodien situācija atšķiras. Pilnīgs publicitātes noieta skaits tika paplašināts, palielinot direktīvu izmaksas paredzot materiālus un veidojot pieejas grūtības katram potenciālam izejas efektivitāti. Citas izmaiņas sastopamas sabiedrisko attiecību mediju apkārtējā vidē. Jaunās tehnoloģijas paredzēja vairāk izvēles tiesības izsūtot ziņas – internets, čatošana, emails un lista serviss, videokonferences, u.c. Tradicionālā informācija lauza likumus par presi, kas to bija nelikumīgi piesavinājusies. Direkcija šķieda atstāstot izsūtītās sabiedriskās attiecību ziņas kā totālās kampaņas samēra izdevumos, vai tie ir paaugstinājušies. Klienti ir gatavi investēt produkcijas direkcijās un informācijas izplatībā medijos, lai kontrolētu vairāk laiku un ziņu saturu.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register