Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:672264
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Sabiedrisko attiecību izmantošana jauna Zivju restorāna reklāmas kampaņas izstrādē, noieta stimulēšanas pasākumu efekta novērtējums    3
2.  Komerciālā web-saita www.24.lv apraksts un komunikatīvās efektivitātes novērtējums    6
3.  Racionālā un emocionālā stila izmantošana reklāmas vēstījumā, praktiskā pielietojuma piemēri un efektivitātes novērtējums    7
4.  Autora viedoklis par tiešā mārketinga kampaņām un personiskās pieredzes piemērs to izmantošanā    9
  Izmantotās literatūras un interneta resursu saraksts    10
Extract

4.Autora viedoklis par tiešā mārketinga kampaņām un personiskās pieredzes piemērs to izmantošanā

Šī darba autors pret tradicionālajā stilā realizētajām tiešā mārketinga aktivitātēm izturas visnotaļ skeptiski un uzskata, ka Latvijā visi tiešā marketinga disciplīnā veiktie pasākumi ir diezgan uzmācīgi, lai neteiktu vairāk – tā ir ielaušanās cilvēka privātajā telpā! Taču vienu reizi ir piekritis noreaģēt uz attiecīgo mārketinga kampaņu un nopirkt “Dormeo” matraci savai mammai.
„Dormeo” komercreklāmas piedāvājumus, bez iepriekšēja pieprasījuma un intereses, savā inbox.lv e-pastā darba autors saņem regulāri. Prasti šie sūtījumi saņēmēju kaitina un tiek kampaņas ignorētas. Taču domājot par Ziemsvētku dāvanām, piedāvājums sakrita ar vēlmi – darba autora mamma ir pirmspensijas vecuma grāmatvede, kurai ir problēmas ar muguras veselību un ērtam miegam nepieciešams ar augstu ortopēdisko līmeni nodrošināts matracis.
Pirmssvētku kampaņas ietvaros, visiem “Dormeo” matračiem tika piedāvāta 30% atlaide, bezprocentu līzings uz 6 mēnešiem un dāvanā satīna gultasveļas komplekts. Zinot par mammas veselības problēmām, autors piedāvājumu izskatīja un ļāvās sevi ievilināt pirkšanā.
Nostrādāja iespēja sarūpēt mammai vērtīgu Ziemsvētku dāvanu, īpaši netērējot laiku staigāšanai pa tirdzniecības vietām. Rezultātā tika izdarīts tūlītējs pasūtījums 120x190 “Dormeo” matracim par Ls 153,93, kurš bez atlaides izmaksā Ls 219,90. Iegūtais ģimenes budžeta ietaupījums sastāda Ls 65,97, turklāt autora mammai būs papildus dāvaniņa – labas gultasveļas komplekts, bet darba autoram morālais gandarījums – dāvāt prieku savam tuvākajam.
Minētais praktiskais piemērs ļauj secināt, ka Latvijā tiešā mārketinga kampaņas ir efektīvas tikai tādā gadījumā, ja mārketera piedāvājums potenciālo klientu sasniedz īstajā vietā un īstajā laikā. Pretējā gadījumā tiešā mārketinga aktivitātes ir “šāviens ar lielgabalu uz zvirbuļiem”.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1333061
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register