Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:675386
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāma – tās būtības un nepieciešamība = apmaksāts, pastiprināts informēšanas veids, kas parasti saistās ar masu informēšanas līdzekļiem.
- reklāmas mērķi: iekarot potenciālo pircēju, radot un veicinot viņā vēlmju un vajadzību rašanos, līdz ar to, preces iegādāšanos.
1.Radīt un stimulēt pieprasījumu, apmierinot patērētāju vajadzības,
2.veicināt preču apgrozījuma apjoma palielināšanos, kas saistīts ar preču apgrozījuma procesa paātrināšanos,
3.realizācijas procesa optimizācija.
- kvantitatīvie mērķi- pārvedumu mērķi, t.i., reklāmas ietekme un preces pārvedumu apjomu;
- kvalitatīvie mērķi – komunikatīvie mērķi, t.i. kādu ietekmi reklāma atstāj uz komunikācijām, kas veicina šos procesus.

Reklāmas informācija atspoguļo un veicina:
1.preču īpatnības un priekšrocības;
2.veicina t/u vārda nostiprināšanos;

1. No kā atkarīga reklāmas attīstība?
Reklāmas attīstība ir atkarīga no:
1.sociāli ekonomiskie;
2.tehnoloģiskie;
3.tiesiskie;
4.tirgus apstākļi.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1127372
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register