Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:677024
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.1.  Reklāma    3
1.1.1.  Reklāmas vēsture un attīstība    3
1.1.2.  Reklāmas mērķi un to sasniegšanas nosacījumi    5
1.1.3.  Reklāma televīzijā    6
1.2.  Manipulācija    7
1.2.1.  Jēdziena ‘manipulācija’ definīcijas ideja un vēsturiskā formēšanās    7
1.2.2.  Reklāmās izmantotie manipulācijas paņēmieni    8
1.2.3.  Negodīga reklāma    11
  Teorētiskās daļas kopsavilkums    14
2.nodaļa.  Pētījums un anketu datu analīze    15
2.1.  Tabletes trauku mazgājamai mašīnai „Calgonit Quantum”    15
2.2.  Jogurts „Actimel”    15
2.3.  Zobu pasta „Paradontax”    16
2.4.  Anketu datu analīze    17
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Literatūras un avotu saraksts    27
  Pielikums    28
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Apkopojot teorētiskajā daļā iegūtās atziņas par pētījumā apskatīto tēmu un izanalizējot praktiskā pētījuma iegūtos rezultātus, tiek nonākts pie secinājumiem, ka:
1. darba gaitā, izmantojot noteiktas darba metodes, ir izdevies realizēt darba radošo ieceri;
2. darbā izvirzītā hipotēze, ka reklāmās izmanto emocionālo metodi, ir pierādīta;
3. katram cilvēkam dzīves laikā ir izstrādājušies noteiktas emocijas par manipulējošajām reklāmām un to reklamētajiem produktiem; daudzas šādas emocijas ir izstrādājušās saskaroties ar šāda veida reklāmām;
4. vecums ir noteicošais faktors, kāpēc ievēro manipulācijas sadzīves TV reklāmās.

Priekšlikumi:
1. reklāmas speciālistiem vajadzētu pievērts lielāku uzmanību izmantotajiem tēliem, veidojot reklāmu;
2. manipulācijas reklāmās nav māksla, bet zinātne, tāpēc katram profesionālam reklāmas speciālistam jāpārzina reklāmu veidošanas paņēmieni, lai viņu radītā reklāma tiktu pozitīvi uztverta, interpretēta noteiktā mērķauditorijā;
3. izstrādājot kursa darbu, problēmu sagādāja neprecīzi izvēlētais darba objekts: lai atbildes būtu pārliecinošākas un būtu pamanāmas lielākas uztveres atšķirības, vajadzētu izvēlēties atbilstošākas respondentu vecuma grupas, piemēram, bērni, jaunieši, pieauguši un veci cilvēki. Izvēloties precīzāku darba objektu, precīzāk un pārliecinošāk pierādītos arī darba hipotēze;
4. turpmāk, pētot šo tēmu, svarīgi būtu jāpievērš uzmanību arī citiem faktoriem, piemēram, tautībai, dzīves vietai utt.

Kopumā tika izpildīti visi darba uzdevumi un hipotēze tika veiksmīgi pierādīta.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1334551
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register