Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:677350
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  АНОТАЦИЯ    5
  Ievads    6
1.  Zīmola vadīšana un pozicionēšana    8
1.1.  Kas ir zīmola vadīšana un pozicionēšana?    8
1.2.  Zīmola vadīšanas un pozicionēšanas principi    8
1.2.1.  Zīmola vadīšanas un pozicionēšanas darbību būtība    8
1.2.2.  Termins zīmols    10
1.2.3.  Zīmola nosaukums    10
1.2.4.  Logo izskats    11
1.2.5.  Sauklis    11
1.2.6.  Piešķirt produktam zīmolu vai ne    11
1.2.7.  Pirms zīmola ieviešanas    12
1.2.8.  Zīmolu veidi    12
1.2.9.  Zīmola stratēģija    12
1.2.9.1.  Līniju paplašinājumi    13
1.2.9.2.  Zīmolu paplašinājumi    14
1.2.9.3.  Multizīmols    14
1.2.9.4.  Kombinētais zīmols    15
1.2.10.  Zīmola audits un repozicionēšana    15
1.2.11.  Pozicionēšanas un diferenciācijas stratēģija    15
1.2.12.  Pozicionēšanas vadīšana    16
1.2.13.  Reklāma    17
1.2.14.  Uzticīgie patērētāji    18
1.2.15.  Kulta zīmola izveidošana    19
2.  Zīmola vadīšanas un pozicionēšanas kļūdas pasaulē un Latvijā    21
2.1.  Zīmola vadīšanas un pozicionēšanas tipiskākās kļūdas pasaulē un Latvijā    21
2.2.  Iespējamie zīmola vadīšanas un pozicionēšanas pretkļūdu pasākumi    23
3.  Zīmola vadīšanas un pozicionēšanas problēmas pasaulē un Latvijā    25
3.1.  Iespējamās zīmolu vadīšanas un pozicionēšanas problēmas    25
3.2.  Zīmolu vadīšanas un pozicionēšanas pretproblēmu pasākumi    25
4.  Vērtīgākie zīmoli Latvijā un pasaulē    26
4.1.  Vērtīgākie zīmoli Latvijā un pasaulē, to raksturojums    26
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
  Pielikums    31
Extract

Kursa darba mērķis ir izpētīt vadošo un citu zīmolu vadīšanas un pozicionēšanas pieredzi, un noteikt kā uzņēmumiem pareizi vadīt un pozicionēt savus zīmolus.
Darba mērķa sasniegšanai risināti sekojoši uzdevumi:
1) Analizēti zīmolu pareizas vadīšanas un pozicionēšanas principi.
2) Izpētītas zīmolu vadīšanas un pozicionēšanas tipiskākās kļūdas pasaulē un Latvijā, kā arī iespējamās zīmola vadīšanas un pozicionēšanas pretkļūdu pasākumi.
3) Izpētītas iespējamās zīmolu vadīšanas un pozicionēšanas problēmas pasaulē un Latvijā, kā arī zīmolu vadīšanas un pozicionēšanas pretproblēmu pasākumi.
4) Noteikti un raksturoti veiksmīgāko zīmolu īpašnieki Latvijā un pasaulē.
5) Izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi, kā uzņēmējiem jāvada un jāpozicionē zīmols, lai kļūtu par vadošo zīmolu īpašniekiem Latvijas un pasaules tirgos.

Kursa darbs sastāv no četrām nodaļām.
Pirmajā nodaļā ir izpētīti zīmolu pareizas vadīšanas un pozicionēšanas principi un likumi. Otrajā nodaļā ir izpētītas zīmolu vadīšanas un pozicionēšanas tipiskākās kļūdas pasaulē un Latvijā, kā arī iespējamās zīmola vadīšanas un pozicionēšanas pretkļūdu pasākumi. Trešajā nodaļā ir izpētītas iespējamās zīmolu vadīšanas un pozicionēšanas problēmas, kā arī zīmolu vadīšanas un pozicionēšanas pretproblēmu pasākumi. Ceturtajā nodaļā ir analizēti vērtīgākie zīmoli Latvijā un pasaulē.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1129376
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register