Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:677715
 
Evaluation:
Published: 16.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Tirgus analīze    5
2.1.  Tirgus apraksts    5
2.2.  Konkurentu analīze    8
3.  Mārketinga stratēģija    11
3.1.  Mārketinga MIX elementi    11
3.2.  SVID analīze    13
3.3.  Reklāma    14
3.4.  Sabiedriskās attiecības    15
4.  Uzņēmuma funkcionēšanās plāns    16
4.1.  Materiālais potenciāls    16
4.2.  Cilvēku potenciāls    17
4.3.  Produkta raksturojums    18
4.4.  Cena    20
4.5.  Vieta    20
4.6.  Produkta virzīšana tirgū    21
5.  Riska vadība    24
6.  Finanšu informācija    26
  Secinājumi    32
  Izmantotās literatūra    33
Extract

SECINĀJUMI
1. SIA „Fitness” pamatdarbības virziens ir fitnesa pakalpojumu sniegšana, veselīga uztura konsultācijas, uztura bagātinātāju un dažādu ar sporta saistītu (apģērbs, trenažieri utml.) inventāru mazumtirdzniecība.
2. SIA „Fitness” sporta studijas galvenais uzdevums piedāvāt tādus pakalpojumus, kas apmierinātu dažāda vecuma, profesijas un pēc ķermeņa uzbūves tipa esošas sievietes.
3. Izvērtējot Ventspils ekonomiskos un demogrāfiskos rādītājus, tiek secināts, ka Ventspilī ir radīti uzņēmējdarbības attīstībai labvēlīgi apstākļi, kas nodrošina Ventspilij augstu un stabilu ekonomiskās attīstības līmeni, kas ir viens no augstākajiem valstī.
4. Sporta studijas „Fitness” būtiskākie konkurenti ir „Olimpiskais Centrs Ventspils” un „Ventspils peldbaseins”, piedāvājot plašu pamatpakalpojuma un papildus pakalpojuma klāstu, kā arī nodrošinot ar ērtām un plašām telpām sporta zāles un ģērbtuves.
5. Sporta studija „Fitness” veidos pozitīvu sabiedrības attieksmi, organizējot un piedaloties pilsētas svētkos, sporta pasākumos u.c. pilsētas organizētos pasākumos.
6. Sporta studija „Fitness” uzņēmuma struktūra sastāvēs no valdes, kuram tiks pakļauts sporta studijas vadītājs. Sporta studijas vadītāja pakļautībā būs četri treneri.
7. Sporta studija „Fitness” piedāvā individuālu pieeju katrai klientei.
8. Sporta studija „Fitness” sievietēm piedāvā unikālu 6 nedēļu programmu
9. Sporta studija „Fitness” ļaus katrai sievietei atbrīvoties no stresa, atrast skaistumu, veselību un labu garastāvokli bez piepūles un pārmērīgas slodzes.
10. Lai piesaistītu klientus un veicinātu preču pārdošanu tiek izmantotas dažādas metodes un viena no biežāk izmantotajām ir cenu pazemināšana jeb cenu atlaides.
11. Analizējot finansu informāciju, Sporta studija „Fitness” pirmo darbības gadu pabeigs ar peļņu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −11,48 €
Work pack Nr. 1238810
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register