Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:679183
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.09.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 41 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Abstract    3
  SATURS    4
  Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts    6
  Ievads    7
1.  Mārketinga komplekss    10
1.1.  Mārketinga kompleksa elementu raksturojums    11
1.1.1.  Produkta jēdziens un būtība    12
1.1.2.  Cenas noteikšana un tās nozīme    16
1.1.3.  Produktu sadale    20
1.1.4.  Prduktu virzīšanas tirgū jēdziens un tā elementi    23
1.1.5.  Cilvēka faktors- paplašinātā mārketinga kompleksa elements    26
1.2.  Tirgzinības pētījumu loma mārketinga kompleksa pilnveidošanā    29
2.  Mārketinga kompleksa elementu raksturojums SIA „Lapiņas ĒMEI”    35
2.1.  SIA „Lapiņas ĒMEI” produktu raksturojums    36
2.2.  Cenas SIA „Lapiņas ĒMEI”    39
2.3.  Produktu sadale uzņēmumā    41
2.4.  SIA „Lapiņas ĒMEI” preču un pakalpojumu virzīšana tirgū    43
2.5.  Cilvēka faktors uzņēmuma darbībā    45
3.  Mārketinga pētījums un darbības analīze SIA „Lapiņas ĒMEI”    51
3.1.  Mārketinga pētījums SIA „Lapiņas ĒMEI”    51
3.2.  SIA „Lapiņas ĒMEI” SVID analīze    59
  Secinājumi un priekšlikumi    64
  Kopsavilkums    71
  Summary    75
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    79
  PIELIKUMS    82
Extract

Sākoties pasaules ekonomiskajai lejupslīdei, daudzi uzņēmumi piedzīvoja bankrotu vai uzsāka maksātnespējas procesu, un tikai spēcīgākie no tiem turpināja attīstīties. Pateicoties negatīvajiem ekonomikas faktoriem un lejupslīdei, pieprasījuma, apgrozījuma un pircēju skaita kritums kļuva par vienu no galvenajiem iemesliem, lai uzņēmumi sāktu pārvērtēt savu saimniecisko darbību, efektivizēt procesus un uzlabot uzņēmuma kopējo darbu.
Šī uzņēmuma resursu pārskatīšana un optimizācija galvenokārt var notikt pateicoties mārketinga kompleksa izpētei uzņēmumā. Jau kopš 1948. gada mārketinga kompleksu ir pētījuši tādi pasaulslaveni zinātnieki kā Džeimss Kallitons, Neils Bordens u.c., pilnveidojot un izstrādājot arvien jaunas teorijas par tā pielietošanu uzņēmumu efektivitātes pilnveidošanā.
Lai uzņēmums darbotos ar maksimālu atdevi, ir jāizvērtē mārketinga pasākumu komplekss, kas sastāv no četriem galvenajiem elementiem- produkta, cenas, vietas un veicināšanas- kam mūsdienās pievienojas arī piektais elements- cilvēks. Pielāgojot šos elementus pircēju vajadzībām, uzņēmums var turpināt piedāvāt produktus un sniegt nepieciešamos pakalpojumus, taču daudz efektīvāk nekā iepriekš.
1998. gadā Viļānos dibinātais uzņēmums „Lapiņas ĒMEI”, neskatoties uz mainīgajiem iekšējās un ārējās vides faktoriem, turpina attīstīt un pilnveidot gan savu preču sortimentu, gan pakalpojumu klāstu. Lai uzņēmuma darbību padarītu efektīvāku un piesaistītu jaunus klientus, uzņēmumam jāizpēta mārketinga komplekss un veids, kā tas ietekmē uzņēmuma saimnieciskās darbības rādītājus, jo, lai spētu vadīt uzņēmumu veiksmīgi, nepietiek tikai ar intuīciju.
Mārketinga kompleksa izpēte uzņēmumam nav bijusi aktuāla mārketinga speciālistu trūkuma dēļ, tāpēc analizējot mārketinga kompleksa elementus, autors cer atrast jaunas iespējas, lai palielinātu uzņēmuma apgrozījuma apjomus un piesaistītu potenciālos pircējus un pakalpojumu lietotājus. Mārketinga kompleksa izpēte SIA „Lapiņas ĒMEI” dos iespēju attīstīt uzņēmuma vājās vietas un laicīgi reaģēt uz iespējamajiem draudiem, tādējādi ļaujot sasniegt jaunus mērķus un paverot plašākas attīstības iespējas.

Diplomdarba mērķis– Izpētīt mārketinga kompleksa pielietojumu SIA „Lapiņas ĒMEI” un izanalizēt tā lomu uzņēmumā, kā arī izstrādāt priekšlikumus SIA „Lapiņas ĒMEI” darbības turpmākai sekmēšanai.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register