Term Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Mārketinga kompleksa pielietojums SIA "Lapiņas ĒMEI"-
Mārketinga kompleksa pielietojums SIA "Lapiņas ĒMEI"
2011 - 2015 years
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 2 | |
Abstract | 3 | |
SATURS | 4 | |
Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts | 6 | |
Ievads | 7 | |
1. | Mārketinga komplekss | 10 |
1.1. | Mārketinga kompleksa elementu raksturojums | 11 |
1.1.1. | Produkta jēdziens un būtība | 12 |
1.1.2. | Cenas noteikšana un tās nozīme | 16 |
1.1.3. | Produktu sadale | 20 |
1.1.4. | Prduktu virzīšanas tirgū jēdziens un tā elementi | 23 |
1.1.5. | Cilvēka faktors- paplašinātā mārketinga kompleksa elements | 26 |
1.2. | Tirgzinības pētījumu loma mārketinga kompleksa pilnveidošanā | 29 |
2. | Mārketinga kompleksa elementu raksturojums SIA „Lapiņas ĒMEI” | 35 |
2.1. | SIA „Lapiņas ĒMEI” produktu raksturojums | 36 |
2.2. | Cenas SIA „Lapiņas ĒMEI” | 39 |
2.3. | Produktu sadale uzņēmumā | 41 |
2.4. | SIA „Lapiņas ĒMEI” preču un pakalpojumu virzīšana tirgū | 43 |
2.5. | Cilvēka faktors uzņēmuma darbībā | 45 |
3. | Mārketinga pētījums un darbības analīze SIA „Lapiņas ĒMEI” | 51 |
3.1. | Mārketinga pētījums SIA „Lapiņas ĒMEI” | 51 |
3.2. | SIA „Lapiņas ĒMEI” SVID analīze | 59 |
Secinājumi un priekšlikumi | 64 | |
Kopsavilkums | 71 | |
Summary | 75 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 79 | |
PIELIKUMS | 82 |
Sākoties pasaules ekonomiskajai lejupslīdei, daudzi uzņēmumi piedzīvoja bankrotu vai uzsāka maksātnespējas procesu, un tikai spēcīgākie no tiem turpināja attīstīties. Pateicoties negatīvajiem ekonomikas faktoriem un lejupslīdei, pieprasījuma, apgrozījuma un pircēju skaita kritums kļuva par vienu no galvenajiem iemesliem, lai uzņēmumi sāktu pārvērtēt savu saimniecisko darbību, efektivizēt procesus un uzlabot uzņēmuma kopējo darbu.
Šī uzņēmuma resursu pārskatīšana un optimizācija galvenokārt var notikt pateicoties mārketinga kompleksa izpētei uzņēmumā. Jau kopš 1948. gada mārketinga kompleksu ir pētījuši tādi pasaulslaveni zinātnieki kā Džeimss Kallitons, Neils Bordens u.c., pilnveidojot un izstrādājot arvien jaunas teorijas par tā pielietošanu uzņēmumu efektivitātes pilnveidošanā.
Lai uzņēmums darbotos ar maksimālu atdevi, ir jāizvērtē mārketinga pasākumu komplekss, kas sastāv no četriem galvenajiem elementiem- produkta, cenas, vietas un veicināšanas- kam mūsdienās pievienojas arī piektais elements- cilvēks. Pielāgojot šos elementus pircēju vajadzībām, uzņēmums var turpināt piedāvāt produktus un sniegt nepieciešamos pakalpojumus, taču daudz efektīvāk nekā iepriekš.
1998. gadā Viļānos dibinātais uzņēmums „Lapiņas ĒMEI”, neskatoties uz mainīgajiem iekšējās un ārējās vides faktoriem, turpina attīstīt un pilnveidot gan savu preču sortimentu, gan pakalpojumu klāstu. Lai uzņēmuma darbību padarītu efektīvāku un piesaistītu jaunus klientus, uzņēmumam jāizpēta mārketinga komplekss un veids, kā tas ietekmē uzņēmuma saimnieciskās darbības rādītājus, jo, lai spētu vadīt uzņēmumu veiksmīgi, nepietiek tikai ar intuīciju.
Mārketinga kompleksa izpēte uzņēmumam nav bijusi aktuāla mārketinga speciālistu trūkuma dēļ, tāpēc analizējot mārketinga kompleksa elementus, autors cer atrast jaunas iespējas, lai palielinātu uzņēmuma apgrozījuma apjomus un piesaistītu potenciālos pircējus un pakalpojumu lietotājus. Mārketinga kompleksa izpēte SIA „Lapiņas ĒMEI” dos iespēju attīstīt uzņēmuma vājās vietas un laicīgi reaģēt uz iespējamajiem draudiem, tādējādi ļaujot sasniegt jaunus mērķus un paverot plašākas attīstības iespējas.
Diplomdarba mērķis– Izpētīt mārketinga kompleksa pielietojumu SIA „Lapiņas ĒMEI” un izanalizēt tā lomu uzņēmumā, kā arī izstrādāt priekšlikumus SIA „Lapiņas ĒMEI” darbības turpmākai sekmēšanai.…
Darba “Mārketinga kompleksa pielietojums SIA „Lapiņas ĒMEI”” mērķis ir izpētīt mārketinga kompleksa pielietojumu SIA „Lapiņas ĒMEI” un izanalizēt tā lomu uzņēmumā, kā arī izstrādāt priekšlikumus SIA „Lapiņas ĒMEI” darbības turpmākai sekmēšanai. Mārketinga kompleksa izpēte uzņēmumam nav bijusi aktuāla mārketinga speciālistu trūkuma dēļ, tāpēc analizējot mārketinga kompleksa elementus, autors cer atrast jaunas iespējas, lai palielinātu uzņēmuma apgrozījuma apjomus un piesaistītu potenciālos pircējus un pakalpojumu lietotājus.
- Mārketinga kompleksa pielietojums SIA "Lapiņas ĒMEI"
- Mārketinga plāns
- Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mārketinga plāns
Term Papers for university48
-
Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
Term Papers for university50
Evaluated! -
Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā
Term Papers for university46
Evaluated! -
Mārketinga plāns "Bayer CropScience" produkcijai
Term Papers for university57
Evaluated! -
Izdevniecības "Petits" mārketinga stratēģija
Term Papers for university83
Evaluated!