• Reklāmkarogu izvietošanu veikt regulāri, ar noturīgu frekvenci, lai noturētu piesaistīto ietotāju uzmanību konkrētajai precei/pakalpojumam.
• Veidojot reklāmkarogus, izmantot prpfesionālu dizaineru pakalpojumus.
• Ar vien vairāk viedtālruņu lietotāju izmanto savu mobilo tālruni, lai pārlūkotu web adreses.Reklāmdevējiem jāizsver iespējas pielāgot savus reklāmkarogus attēlošanai šajās ierīcēs.
Secinājumi
• Pateicoties interneta pieejamībai 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, lietotājiem ir iespēja piekļūt informācijai tīmeklī jebkurā laikā un jebkurā vietā, kur pieejams interneta pieslēgums.
• Mārketings internetā definējams kā „Mārketinga mērķu sasniegšana izmantojot digitālās tehnoloģijas”
• Reklāmkarogi ir viens no pirmajiem mārketinga rīkiem produktu/ pakalpojumu reklamēšanai internetā, pirmais reklāmkarogs tika ievietots tīmeklī 1994. gadā.
• Reklāmkarogi ir otrs populārākais reklāmas veids internetā, uzreiz ari reklāmām izmantojot meklētājprogrammas.To pielietojums katru gadu aug.
• Populārākie reklāmkarogu izmēri-300x250, 278x90 un 120x600 px.
• Galvenās negatīvās reklāmkarogu iezīmes ir „reklāmkarogu aklums”-lietotaji pie tiem pieraduši un nepamana, mazā atgriezeniskā saite- tikai 0,2-0,3 % lietotāju uz tiem uzklikšķina.
• Galvenās reklāmkarogu pozitīvās iezīmes ir garantēta pieejamība plašai auditorijai, iespēja izmērīt atgriezenisko saiti, kā arī iespēja pozicionēt reklāmkarogu tieši paredzētajai mērķauditorijai.
• Pēc reāla reklāmkaroga efektivitātes izpētīšanas var secināt, ka reklāmakrogs kā vienīgais reklāmas rīks ir mazefektīvs,pat arī tad, ja ir pozicionēts tieši mērķauditorijai.
• Pielāgojoties tehnoloģiju attīstībai, reklāmdevējiem būtu jāatīsta reklāmkarogu pielāgošana viedtālruņiem, planšetdatoriem.
• Izvietojot reklāmkarogus jāpiesaista lietotāju uzmanība ar interaktīvākiem reklāmkarogiem-animācija, skaņa, video, kustība.
…