Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:680852
 
Evaluation:
Published: 27.03.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    1
1.  MĀRKETINGS    3
1.1.  Mārketinga būtība    3
1.2.  Interneta mārketings    5
2.  REKLĀMAROGU POZICIONĒJUMS KOPĒJĀ INTERNETA REKLĀMAS KAMPAŅU STRATĒĢIJĀ    6
3.  INTERNETA MARKETINGA RĪKU SALĪDZINOŠIE IEŅĒMUMI UN APGROZĪJUMS    8
4.  REKLĀMKAROGI    10
4.1.  Reklāmkarogu veidi un pielietojums    10
4.2.  Reklāmkarogu izmantošanas plusi un mīnusi    13
5.  REKLĀMKAROGU IZMANTOSANAS PRAKSE LATVIJĀ    17
5.1.  Reklāmkarogu izmantošana Latvijas lielākajos ziņu portālos    18
5.2.  Reklāmkarogu cenu un ekspozīcijas reiži salīdzinājums    20
6.  EKSPERIMENTS AR KONKRĒTAS PRECES REKLĀMKAROGA IZMANTOŠANU    24
  NOBEIGUMS    27
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    29
Extract

• Reklāmkarogu izvietošanu veikt regulāri, ar noturīgu frekvenci, lai noturētu piesaistīto ietotāju uzmanību konkrētajai precei/pakalpojumam.
• Veidojot reklāmkarogus, izmantot prpfesionālu dizaineru pakalpojumus.
• Ar vien vairāk viedtālruņu lietotāju izmanto savu mobilo tālruni, lai pārlūkotu web adreses.Reklāmdevējiem jāizsver iespējas pielāgot savus reklāmkarogus attēlošanai šajās ierīcēs.

Secinājumi
• Pateicoties interneta pieejamībai 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, lietotājiem ir iespēja piekļūt informācijai tīmeklī jebkurā laikā un jebkurā vietā, kur pieejams interneta pieslēgums.
• Mārketings internetā definējams kā „Mārketinga mērķu sasniegšana izmantojot digitālās tehnoloģijas”
• Reklāmkarogi ir viens no pirmajiem mārketinga rīkiem produktu/ pakalpojumu reklamēšanai internetā, pirmais reklāmkarogs tika ievietots tīmeklī 1994. gadā.
• Reklāmkarogi ir otrs populārākais reklāmas veids internetā, uzreiz ari reklāmām izmantojot meklētājprogrammas.To pielietojums katru gadu aug.
• Populārākie reklāmkarogu izmēri-300x250, 278x90 un 120x600 px.
• Galvenās negatīvās reklāmkarogu iezīmes ir „reklāmkarogu aklums”-lietotaji pie tiem pieraduši un nepamana, mazā atgriezeniskā saite- tikai 0,2-0,3 % lietotāju uz tiem uzklikšķina.
• Galvenās reklāmkarogu pozitīvās iezīmes ir garantēta pieejamība plašai auditorijai, iespēja izmērīt atgriezenisko saiti, kā arī iespēja pozicionēt reklāmkarogu tieši paredzētajai mērķauditorijai.
• Pēc reāla reklāmkaroga efektivitātes izpētīšanas var secināt, ka reklāmakrogs kā vienīgais reklāmas rīks ir mazefektīvs,pat arī tad, ja ir pozicionēts tieši mērķauditorijai.
• Pielāgojoties tehnoloģiju attīstībai, reklāmdevējiem būtu jāatīsta reklāmkarogu pielāgošana viedtālruņiem, planšetdatoriem.
• Izvietojot reklāmkarogus jāpiesaista lietotāju uzmanība ar interaktīvākiem reklāmkarogiem-animācija, skaņa, video, kustība.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register