Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:684258
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Saprotams, ka lielākā daļa kompāniju dotu priekšroku neiziet ārpus vietējā tirgus robežām. Menedžeri nebūtu spiesti apgūt jaunas valodas, starptautisko likumdošanu, nebūtu nepieciešams apdrošināt valūtas risku, nevajadzētu darboties saskaņā ar svešu politisko sistēmu un likumdošanu, nevajadzētu pielāgot preci un reklāmas pasākumus citiem patērētājiem. Šādā gadījumā uzņēmējdarbība būtu vieglāka un drošāka. Tomēr pastāv vesela virkne faktoru, kas mudina uzņēmumu uzsākt starptautisku darbību:
Nereti ir situācijas, kad vietējā tirgū ienāk kompānijas ar izdevīgāku produkciju (kvalitāte, cena u.c.) un izkonkurē vietējos ražotājus un tiem jādodas uz citiem mazāk piesātinātiem tirgiem.
Citos tirgos reizēm ir iespēja gūt lielāku peļņu pieprasījuma dēļ.
Pastāv tipiska situācija, kad vietējais tirgus paliek par šauru uzņēmuma tālākai attīstībai.
Riska samazināšanas nolūkā, jo uzņēmumam būt atkarīgam no vienas valsts ekonomiskā stāvokļa var būt bīstamāk.
Uzņēmuma klienti ar klientiem ārzemēs var veicināt uzņēmuma iziešanu ārvalstīs, piedāvājot nodrošināt pakalpojumus arī tur.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1140075
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register