Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:684860
 
Evaluation:
Published: 02.01.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Ja klients ir kļuvis par lojālo klientu, tad var secināt, ka viņš ir apmierināts ar piedāvāto klientu apkalpošanu un ar viņu var strādāt tālāk. Tas nozīmē to, ka jāturpina viņu iepriecināt un pārsteigt, varbūt ar kādu sīku dāvanu, tāpēc ka šis klients izstāstīs savām paziņām par jums, un tie savukārt pastāstīs vēl paziņām. Ja klientu labi apkalpoja un viņš ir saņēmis EMOCIONĀLO GANDARĪJUMU, viņš to atcerēsies ilgi, kas uzņēmumam nāk tikai par labu.
Izcila klientu apkalpošana ir māksla, kas ļoti ietekmē uzņēmuma attīstību un nākotni. Noteicošais faktors, kas klientu piesaista konkrētajam produktam, ir emocionālā saikne ar produktu, pakalpojumu, firmu vai tās darbiniekiem. Mūsdienās, emocijas cilvēkiem nozīmē daudz vairāk nekā iegūtais labums no produkta vai pakalpojuma. Vienmēr jāatceras, KLIENTS ir jebkura uzņēmuma prioritāte, jo bez klientiem uzņēmējdarbība nav ne iespējama, ne vajadzīga. Klientam ir svarīga ne tikai produkta vai pakalpojuma kvalitāte, bet arī apkalpošanas servisa līmenis.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1369453
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register