Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:688778
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.04.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Mūsdienu sabiedrībā reklāma ir visur. Neskatoties uz tās veidotāju pūlēm, reklāma tiek izmesta atkritumu tvertnē. Sociālo un vides problēmu ielenktajā pasaulē reklāma var tikt uzskatīta par cilvēkus steidzinošu patērēt vairāk, liekot viņiem justies neapmierinātiem un neadekvātiem, apelējot pie mantkārības, raizēm un godkāres. Bet no otras puses var iebilst, ka daudzas reklāmas ir prasmīgas, gudras un amizantas, un būtu netaisnīgi tās vainot pie visām modernās pasaules problēmām. Reklāmu esamība tagad šķiet tik droša un neizmaināma, ka no tās atbrīvoties ir praktiski neiespējami. Intensīvai plaša mēroga reklāmai tagad ir vēsture gandrīz visur, lai gan, protams, tā ir mainījusies un attīstījusies kopš tās pirmsākumiem 1950ajos un 1960ajos gados.1
Tieši tādēļ, ka reklāma mūsdienu pasaulē ir neizbēgama un tā ir praktiski visur, izvēlējos šādu tēmu, lai vairāk iedziļinātos reklāmas būtībā un noskaidrotu, kas tieši to padara tik ievērojamu. …

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register