Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:695308
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Vēl reklāma atšķiras pēc izplatīšanas līdzekļiem. Ir ļoti daudz variantu, kā var izplatīt reklāmu. Parasti tiek iedalītas divas grupas:
• virs – kompetences reklāma: prese, radio, televīzija, vides un transporta reklāma, kino, internets;
• zem – kompetences reklāma: tiešais pasts, tirdzniecības literatūra, citi mārketinga materiāli, sponsorēšana, tirdzniecības veicināšanas pasākumi.
Eksistē vēl viens veids, kā klasificēt reklāmu. Saskaņa ar to, reklāmu var iedalīt astoņas grupās:
• tirdzniecības markas reklāma;
• mazumtirdzniecības reklāma;
• politiskā reklāma;
• adrešu – izziņu reklāma;
• novirzīta – atbildes reklāma;
• biznesa reklāma;
• iestāžu reklāma;
• sabiedriskā reklāma.
Secinājumā var teikt, ka mūsdienas starptautiskā reklāmas industrija ļoti strauji attīstās. Šodien nav iespējams iedomāt sabiedrību bez daudzveidīgas reklāmas. Taču vajag atcerēties, ka reklāma nav tikai komunikācijas veids, bet arī svarīga ekonomikas sastāvdaļa.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1232289
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register