Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:700993
 
Evaluation:
Published: 30.11.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  PRIEKŠVĀRDS    3
  KAS IR BRENDA VĒRTĪBA    4
  NOSAKI SKAIDRU VĒRTĪBU    6
  Vērtību modelis    8
  Pieredzes faktors    8
  PIEVIENO ASOCIĀCIJAS PRODUKTAM UN UZŅĒMUMAM    10
  KĀ ATRAST UNIKĀLO VĒRTĪBU UN IZVEIDOT KLIENTA PROFILU    12
  IZVEIDO JAUNU NIŠU UN PADARI LĪDERUS PAR SEKOTĀJIEM    18
  Kā izveidot jaunu kategoriju vai apakškategoriju    20
  CEĻŠ NO KLIENTA LĪDZ EVANĢĒLISTAM    22
  Piektais 'P'    22
  4 klientu lojalitātes veidi    23
  EVANĢĒLISMA PAMATI    26
  Sāc ar uzņēmumu    26
  Velti laiku un resursus lai iepazītu klientu    27
  Ļauj evanģēlistiem piedalīties uzņēmuma darbā    28
  Esi sasniedzams    28
  “Walk the Talk.”    29
  Nodrošini evanģēlistus ar informāciju un resursiem    29
  Izveido komūnu    29
  Kopsavilkumā    30
  VEIDO ATTIECĪBAS AR KLIENTU    31
  Kā radīt klientos jūtas pret uzņēmumu    31
  TEICAMI ATRISINĀTA KĻŪDA IR IEDARBĪGĀKA KĀ NEKĀDA KĻŪDA    34
  CIENI UN NOVĒRTĒ KLIENTA VARU    35
  KO UZŅĒMUMS IEGŪST NO LOJĀLIEM KLIENTIEM    38
Extract

3. Reputācija.
Uzņēmums ar pastāvīgu lojālu klientu loku pēc definīcijas nozīmē, ka tas teicami apmierina klientu vajadzības, kas toties rada uzņēmumam teicamu reputāciju nozarē un abiedrībā. Šis ir viens no veidiem kā lojāli klienti netieši piesaista jaunus klientus un paaugstina uzņēmuma vērtību. Tas arī ir veids kā radīt dabisku word of mouth mārketingu, par ko uzņēmumam nav jāmaksā un kas nav balstīts uz “spied ieteikt un aņem dāvanu” stratēģijas. Teicama reputācija rada barjeras ilgtermiņā konkurentiem. Jauniem uzņēmumiem ir grūtāk ienākt tirgū, ja tajā liela klientu daļa ir lojāla jau esošam uzņēmumam, līdz ar to palielinās uzņēmuma konkurētspēja un noturība pret provokācijām.

4. Attiecības.
Uzņēmumam ir ievērojami ciešākas attiecības ar jau esošiem klientiem nekā ar jauniem klientiem. Uzņēmums var kvalitatīvi un efektīvi nodot ziņojumu, jo ir pieejama klienta kontaktinformācija. Lojāli klienti ir atvērti uzņēmuma speciālajiem piedāvājumiem, pasākumiem vai iniciatīvām. Zinot precīzu klienta profilu uzņēmums var veidot personiskas attiecības un pielāgot mārketinga ziņojumus. Piemēram, zinot, ka klients ir vīrietis uzņēmums var sūtīt tikai vīriešiem aktuālu piedāvājumu e-katalogu. Ja zinām, ka klients ir skolnieks, tad varam pirmajā septembrī izsūtīt automatizēti apsveikumu. Lojāli klienti ir iepazinuši uzņēmuma produkciju un precīzi var noraksturot to stiprās un vājās puses, kā arī ieteikt jauninājumus.
Kopsavilkumā gan brends, gan evanģēlisti vairākos veidos uzlabo uzņēmuma konkurētspēju jebkurā trgū un nozarē. Ja uzņēmums vēlas attīstīt ilgtermiņa uzņēmējdarbību, tad brends un klienti ir faktori, kam jāpievērš pastiprināta uzmanība.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1327139
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register