Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:703355
 
Evaluation:
Published: 22.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Īss uzņēmuma un produkcijas apraksts    4
2.  Mikrovide    6
2.1.  Piegādātāji    6
2.2.  Starpnieki    6
2.3.  Konkurenti    7
2.4.  Patērētāji, klienti    7
3.  Makrovide    9
3.1.  Demogrāfiskais faktors    9
3.2.  Ekonomiskais faktors    10
3.3.  Sociālais faktors    10
3.4.  Tehniskie un tehnoloģiskie faktori    11
4.  SWOT analīze    13
6.  Secinājumi un priekšlikumi    14
  Izmantotā literatūra un interneta avoti    15
Extract

Par kursa darba tēmu izvēlējos tirgus izpēti un analīzi A/S „Dzintars”. Tas ir viens no stabilākajiem uzņēmumiem Baltijas valstīs un vienīgais parfimērijas un kosmētikas ražotājs Latvijā
Ir saprotams, ka katra Latvijas sieviete vecumā no 18 līdz 65 gadiem lieto kādu kosmētikas vai ķermeņa kopšanas līdzekli – vai tas būtu šampūns, sejas krēms, lūpu krāsa vai kas cits. Šobrīd Latvijā dzīvo 782 369 sieviešu šādā vecumā un tikai 1% jeb 7824 no viņām nelieto nevienu no kosmētikas līdzekļiem.
Vai šādi rādītāji ir pārsteidzoši? Ne pārāk. Pārsvarā gadījumu skaistumkopšanas līdzekļu reklāmas cenšas pārliecināt, kāds ir mūsdienu sievietes vizuālā tēla ideāls, un sievietes, protams, apzināti vai neapzināti tiecas šo ideālu arī sasniegt.[6]
Kursa darba laikā ir jāveic uzdevumi, kas izriet no uzņēmuma izvirzītajiem mērķiem un tie ir:
1.Analizēt „Dzintars ” iekšējo vidi, lai gūtu precīzu atspoguļojumu par uzņēmuma mārketinga plāna atspoguļojumu;
2.Analizēt „Dzintars ” ārējās vides analīzi, lai varētu konkrēti zināt, kādi ārējās vides faktori ietekmē uzņēmuma darbību Latvijā un ārpus tās;
3.SWOT analīze.
Mērķu un uzdevumu veikšanai darbā tiek izmantotas vairākas pētīšanas metodes, kas palīdz novērtēt, atlasīt un izanalizēt informāciju.
1.Mārketinga analīzes metode;
2.Salīdzināšanas metode;
3.Statistikas metode;
4.Tabulas.
Kursa darba izpildei tika izmantoti dažādi pētījuma avoti:
1.Vispārējā mārketinga un ekonomikas literatūra;
2.Latvijas statistikas dati
3.Interneta resursi.
Darbā netika analizēts kāds konkrēts „Dzintara” produkts, jo kosmētikas un parfimērijas klāsts ir ļoti plašs, un tas nebūtu korekti pret vienīgo kosmētikas un parfimērijas ražotāju Latvijā, kura produkti izceļas ar oriģinalitāti, draudzīgu cenu, pieejamību visiem Latvijas iedzīvotājiem, gan lauku rajonos, gan pilsētās.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register