Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:704172
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.05.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  „Maķešu” apraksts    4
2.  Mazumtirdzniecības vides analīze    5
2.1.  Mazumtirdzniecības makro analīze    5
2.2.  Mazumtirdzniecības mikro analīze    14
2.3.  SVID analīze    23
3.  Uzņēmuma mērķu, stratēģijas un darbības plānošana    25
3.1.  Mērķi un stratēģija    25
3.2.  Darbības plānošana    26
3.2.1.  Brīvdienu mājas esošās vietas analīze    26
3.2.2.  Merčendaizinga plānu izstrāde    27
3.2.3.  Cenu veidošana    29
3.2.4.  Komunikācija ar patērētājiem    29
  Secinājumi un priekšlikumi    32
  Bibliogrāfiskais saraksts    32
Extract

2009.gadā pieprasījums pēc vasaras mājām, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, samazinājies no 10 līdz 30 procentiem, daudzviet cenas saglabātas iepriekšējā gada līmenī vai pat paaugstinātas.1 Visgrūtāk klājas to viesu namu īpašniekiem, kuros parasti apmetas vietējie tūristi.
Darba autors uzskata ka šī tēma ir ļoti aktuāla jo cilvēki vienmēr ir gribējuši un grib atpūsties tikai pašlaik ir jautājums kā viņi atpūtīsies? Vai viņi varēs atļauties atpūsties viesu mājās un ja varēs tad kādai dos priekšroku? Kā arī ja uzņēmums rīkos kādu balli kur viņš izvēlēsies to darīt, pats par visu rūpēsies vai to uzticēs kādai viesu mājai?
Darba mērķis: analizēt brīvdienu mājas „Maķeši” darbību un atklāt trūkumus, kā arī sniegt risinājumus darbības pilnveidošanai.
Uzdevumi kas jāpaveic:
Jānoskaidro patērētāju attieksme par viesu māju pēc darba autora veiktās aptaujas
Jāatrod viesu mājas lielākie trūkumi
Jāiepazīstas ar uzņēmuma struktūru un mērķiem
Jāatrod veiksmīgi risinājumi trūkumu likvidēšanai
Brīvdienu māja „Maķeši” ir viena no daudzajām brīvdienu mājām Latvijā tāpēc publisku uzziņas materiālu nav daudz, un darba autors būs atkarīgs no sadarbības ar šo uzņēmumu.
1.„Maķešu” apraksts
SIA „Maķeši” ir dibināts 2004. gada janvārī ar mērķi uzbūvēt brīvdienu māju un sniegt lauku tūrisma pakalpojumus. Lai paveiktu iecerēto, 2003. gadā tika piesaistīts ES līdzfinansējums, ko izdevās gūt veicot tagadējā SIA „Maķeši” valdes locekļa Aināra Lapsas īpašumā esošo 35 ha lielo zemes gabalu (tajā atrodas 2,4 ha liels ezers, 18 ha mežs) analīzi un izstrādājot projektu, kas tika iesniegts Lauku atbalsta dienestā SAPARD programmas. Pozitīva rezultāta gadījumā tika paredzēts izveidot jaunu tūrisma uzņēmumu SIA „Maķeši” (nosaukums izvēlēts pēc vietas nosaukuma), ezera krastā uzbūvēt brīvdienu māja un uzsākt darbu tūrisma biznesā. 2003. gada decembrī projekts tika apstiprināts un no 2004. gada janvāra uzņēmums sāka savu darbību. Galvenais jaunā uzņēmuma uzdevums bija brīvdienu mājas „Maķeši” celtniecība, kas tika veiksmīgi realizēta 2005. gada vasarā. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register