Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:705197
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga komunikācija    5
1.2.  Mārketinga komunikācijas izstrāde mērķauditorijai    8
2.  Mārketinga komunikāciju efektivitātes veidi un vērtēšanas metodes    10
2.1.  Mārketinga komunikāciju ekonomiskā efektivitāte    11
2.2.  Mārketinga komunikāciju sociālā efektivitāte    12
2.3.  Mārketinga komunikāciju komunikatīvā efektivitāte    13
3.  Pētījuma metodoloģija    16
3.1.  Pētījuma metodes    16
3.2.  Pētījuma metožu izmantojuma apraksts    16
4.  Uzņēmuma “Tele 2” mārketinga komunikācijas efektivitāte, virzot tirgū jaunus produktus    17
4.1.  Uzņēmuma „Tele 2” apraksts    17
4.2.  “Tele 2” komunikācija ar sabiedrību virzot tirgū jaunus pakalpojumus    17
4.2.1.  „Tele 2” mārketinga komunikācija tirgū virzot tarifu plānu „Zelts”    18
4.2.2.  „Tele 2” mārketinga komunikācija tirgū virzot tarifu plānu „Nr.5”    19
4.3.  „Tele 2” komunikācijas efektivitāte tirgū virzot jaunos pakalpojumus    20
  Nobeigums    25
  Izmantoto informatīvo avotu saraksts    27
  Pielikumi    28
Extract

Nobeigums
Lai sasniegtu savu, pētījuma daļā, izvirzīto mērķi- noskaidrot kādas ir cilvēku zināšanas, attieksme un uzvedība pēc „Tele2” komunikācijas ar sabiedrību tirgū virzot jaunos pakalpojumus, es intervēju mobilo sakaru uzņēmuma TELE 2 sabiedrisko attiecību pārstāvi Egitu Māliņu, tādiem uzņēmuma pakalpojumiem kā –
• Tarifu plānam „Zelts”;
• Tarifu plānam „Nr.5”
un veicu TELE 2 komunikācijas efektivitātes mērīšanu pēc komunikācijas komunikatīvās mērīšanas metodes –aptaujas. Aptaujas rezultāti palīdzēja noskaidrot, kādas ir respondentu zināšanas, attieksme un uzvedība pēc TELE 2 komunikācijas.
Virzot jaunos pakalpojumus tirgū TELE 2 izmantot vairākus komunikācijas kanālus, lai komunikācija ar sabiedrību būtu pēc iespējas efektīvāka, ņemot vērā pakalpojuma specifiku un mērķauditoriju, kurai, tas tiek virzīts.
Balstoties uz darba teorētisko daļu noskaidroju, ka ir trīs galvenie mārketinga komunikācijas efektivitātes mērīšanas veidi- ekonomiskā efektivitāte, sociālā efektivitāte un komunikatīvā efektivitāte. Veikt mārketinga komunikācijas efektivitātes mērījumus uzņēmumam ir svarīgi tā iemesla dēļ, ka tādejādi tiek pārbaudīts vai izvēlētās mārketinga komunikācijas aktivitātes darbojas maksimāli, lai vajadzības gadījumā varētu novērst nepilnības.
Šajā darbā konkrēti pievērsos mārketinga komunikācijas efektivitātes komunikatīvajai mērīšanas metodei- aptaujai, kas atklāj to, cik aktīva kļūst mārketinga komunikācija starp uzņēmumu un patērētāju no patērētāja skatu punkta un aptauja palīdzēja noteikt, kā mārketinga komunikācija psiholoģiski ietekmē patērētājus.
TELE 2 mārketinga komunikācijas mērķa pamatā ir šādi elementi- veidot pakalpojuma atpazīstamību, veicināt pakalpojumu pārdošanu, informēt sabiedrību par jaunajiem pakalpojumiem un to priekšrocībām. Mārketinga komunikācijas efektivitāte tiek noteikta pēc ekonomiskās un komunikatīvās komunikācijas, taču šie dati ir konfidenciāli un uzņēmums tajos nedalās.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1334866
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register