Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:709236
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.10.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 60 units
References: Not used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  PIEAUGUŠO NEFORMĀLĀS IZGLĪTĪBAS TEORĒTISKAIS PAMATS    9
1.1.  Pieaugušo izglītības dažādie aspekti    11
1.2.  Pieaugušo neformālā izglītība    22
2.  KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTU NEFORMĀLĀS IZGLĪTĪBAS PROGRAMMAS IZSTRĀDES LIETIŠĶAJĀ ETIĶETĒ UN KOMUNIKĀCIJĀ TEORĒTISKAIS PAMATOJUMS    33
2.1.  Neformālās izglītības mācību programmas izstrādes teorētiskais pamatojums    34
2.2.  Lietišķā etiķete un komunikācija kā klientu apkalpošanas speciālistu izglītības saturs    44
3.  PĒTĪJUMI MĀCĪBU PROGRAMMAS “LIETIŠĶĀ ETIĶETE UN KOMUNIKĀCIJA” IZSTRĀDEI    52
3.1.  Empīriskie pētījumi pirms programmas izstrādes    53
3.1.1.  Klientu apkalpošanas speciālistu mācību programmu izpēte    54
3.1.2.  Pētījums “Patērētāju prasības Lietišķās etiķetes un Komunikācijas kursa saturam”    60
3.2.  Pieaugušo neformālās izglītības programmas “Lietišķā etiķete un komunikācija” izstrāde un aprobācija    66
3.2.1.  Neformālās izglītības programmas “Lietišķā etiķete un komunikācija" izstrāde    67
3.2.2.  Neformālās izglītības mācību programmas dalībnieku vērtējums    71
  SECINĀJUMI    75
  BIBLIOGRĀFIJA    77
  PIELIKUMI    82
Extract

SECINĀJUMI
• Viens no daudzajiem pieaugušu nefromālā izglītības īstešoanas mērķeim ir pieaugušo, savas nozares speciālistu, profesionālā pilnveide. Profesionālā pilnveida tiek īstenota, veicot darbu praksē vai piedaloties profesionālās pilnveides izglītības programmās.
• Plānojot neformālās izglītības nodrbības pieaugušajem, jāparedz tas, ka pieaugušie mācās izmntojot savu pieredzi un attieksmi un viens no otra izmantojot grupas biedrus, speciālistus kā lielāku autoritāti, kā pasniedzējus.
• Nefromālās izglītības vērtējuma rādītājs ir tās dalībnieku personīgās un profesionālās dzīves kvalitātes uzlabošanās.
• Neformālās izglītības programma pieaugušjiem tika radīta ar mērķi iegūt strukturētu plānu nodarbībām tajā pašā laikā tā ir mainīga, ietekmējoties no dalībnieku vēlmēm un paša mācību procesa.
• Izstrādājot programmu pieaugušo nefromālajā izglītībā, lai mazinātu peiaugušo mācību rezistenci ir lietedrīgi iesaistīt viņus programmas izveidē, un iepazīstināt ar piedāvāto saturu pirms nodarbībām.
• Apkopojot rezultāts par programmu satura izpēti 10 fromālās izglītības iestādēs un 10 nefromālās izglītības iestādēs tika konstatatēs, ka visās formālās izglītības programmās tiek iekļauts priekšmets Lietišķā komunikācija un etiķete. Arī vsisos neformālaš izglītības iestādes piedāvātajos kursos tiek iekāluta šāda tēm. Taču nevien neformālās izglītības iestāde nepiedāvā vienas deinas kursu atsevišķi lietišķajā komunikācijā un etiķetē.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register