Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:710679
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  X saimnieciskās darbības izvērtējums    5
  Augstskolas profils    5
  X pēdējo gadu darbības rezultāti    6
  X attīstības gaita un tendences    8
  Ražošanas un pārdošanas organizācija    10
2.  X mārketinga darbības izvērtējums    12
  Preču/pakalpojumu klāsts un cenas    12
  Klientūra    14
  Konkurenti    15
  Organizācijas konkurētspēja    17
  Secinājumi    19
  Priekšlikumi    20
Extract

X (turpmāk tekstā – X), autores akadēmiskās izglītības „raktuves”, bet tagad arī praktisko iemaņu avots. Aizvadīti divi pilnas slodzes mēneši klientu informātores amatā Studiju Informācijas centrā. Šis mazais, bet ļoti vērtīgais laiks paplašinājis redzesloku, karjeras kontā daudz jaunu kontaktu un pazīšanās, protams, izpratne par studiju procesu, X struktūrvienībām un darba sistēmu.
Darba mērķis: izvērtēt X saimniecisko darbību no mārketinga viedokļa.
Lai sasniegtu mērķi, izvirzīti uzdevumi:
1.sameklēt un apkopot datus par studentu skaitu, struktūru, kā arī bilanci laika periodā no 2007. – 2009. gadam;
2.raksturot iegūtos rezultātus;
3.izvērtēt saimnieciskās darbības attīstības gaitu un tendences, kā arī izstrādāt priekšlikumus;
4.izvērtēt mārketinga dabību, klientūru, preču klāstu,un to cenas.
Apstrādājot datus tiks zīmētas stabiņu un citu veidu diagrammas.

Lai uzņēmums varētu būtu veiksmīgs ilgdzīvotājs, tam ir jābūt vīzijai un mērķim. No 2003. gada X darbojas Padomnieku konvents, kas sniedz priekšlikumus akadēmiskās, zinātniskās un saimnieciskās darbības jautājumos, izvērtējot informāciju par augstskolas stratēģisko virzību, tādējādi veicinot augstskolas attīstību.
Pakalpojuma ražošanas procesus nodrošina rektors, prorektors akadēmiskajā darbā un vadošie mācībspēki, kas no sākuma izveido studiju programmu un pēc tam piesaistot dažādus lektorus, nodod informāciju – zināšanas klientiem. Pakalpojuma realizāciju koordinē septiņas katedras ar attiecīgajiem vadītājiem priekšgalā: informācijas tehnoloģiju, komercdarbības, komunikāciju zinātņu, publisko un privāto tiesību, tūrisma un viesmīlības un valodu katedras. Studiju procesu organizē četras fakultātes: uzņēmējdarbības, starptautiskā tūrisma, juridiskā un sabiedrisko attiecību fakultātes. E-projektu daļa nodrošina e-studiju realizēšanu.
Ražošanas un pārdošanas process nebūtu iespējams bez tehniskās daļas apkalpošanas, apsardzes dienesta un Studiju Informācijas centra, kas nodrošina informācijas apmaiņu starp augstskolas darbiniekiem un studentiem, kā arī citiem klientiem. Pārdošanas procesu stimulē studiju un attīstības daļa, kas rūpējas par X mārketinga pētījumiem, reklāmas izstrādi. Būtisku ieguldījumu dod arī studentu pašpārvalde, kas organizē dažādas aktivitātes studentiem – karsējmeiteņu, basketbolistu komanda, tautisko deju un aerobikas nodarbības.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register