Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:713534
 
Evaluation:
Published: 09.01.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Uzņēmuma funkcionēšana    4
1.1.  Plānotā uzņēmējdarbības vieta    4
1.2.  Telpas un interjers    5
2.  Īss ieskats grāmatvedības kārtošanā sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumos    7
2.1.  Mazumtirdzniecības uzņēmumu saimnieciskā procesa īpatnības    7
2.2.  Pamatprasības saimnieciskā procesa organizēšanai    8
2.3.  Ēdienu pagatavošanas uzskaite    10
2.4.  Izdevumi uzņēmuma pirmajam darbības mēnesim    11
2.5.  Uzņēmumā nodarbinātās personas    12
2.6.  Ieņēmumi    12
3.  Mārketinga plāns    13
3.1.  Uzņēmuma „Jūras Zvaigzne” konkurenti    13
3.2.  Uzņēmuma „Jūras Zvaigzne” klienti    14
3.3.  SVID analīze    15
3.3.1.  Uzņēmuma stiprās puses    15
3.3.2.  Uzņēmuma vājās puses    15
3.4.  Cenu veidošana    16
3.5.  Reklāma    16
4.  Risks    17
4.1.  Riska analīze    17
4.2.  Riski un to novēršanas metodes    18
  Secinājumi    19
  Izmantotās literatūras saraksts    20
  Annotation    21
Extract

Mūsu darba tēmas nosaukums ir „Mārketinga vides izpēte SIA „Jūras Zvaigzne” darbībā un attīstībā”.
Katru gadu mūsu valstī tiek dibināti daudzi jauni uzņēmumi. Tajā pat laikā daudzus uzņēmumus pasludina par maksātnespējīgiem, un tie tiek likvidēti. Uzņēmējdarbība un tās vide mūsdienās ir ļoti mainīga, tāpēc uzņēmējiem nemitīgi jāpilnveido uzņēmējdarbības stratēģija un jākoriģē mērķi. Uzņēmējiem pats galvenais ir lūkoties soli, bet vēl labāk vismaz divus soļus uz priekšu tajā jomā, kurā viņi darbojas vai nolēmuši darboties. Tādēļ mēs šajā darbā veicām tirgus un konkurējošo uzņēmumu rūpīgu izpēti.
Pieredze, ko iegūsim rakstot šo darbu mums palīdzēs izprast uzņēmējdarbības principus.
Darba mērķis ir izzināt mārketinga vidi SIA „Jūras Zvaigzne” darbībā, kā rezultātā izvērtēt uzņēmuma attīstības tendences.
Darba izstrādei izvirzījām šādus galvenos uzdevumus:
Teorētiskās literatūras izpēte par mārketingu
Mārketinga pamatnostādnes izpēte uzņēmumā
Komercdarbības gūto datu apstrāde un analīze
Uzņēmuma „Jūras Zvaigzne” logo izstrāde
Iepazīšanās ar sabiedriskās ēdināšanas grāmatvedības pamatprincipiem
Kalkulāciju karšu izveidošana
Darbam pievienots izmantotās literatūras saraksts, kā arī pielikumi, kuros parādītas uzņēmuma SIA „Jūras Zvaigzne” kalkulāciju kartes , izstrādātā ēdienkarte un uzņēmuma logo…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1148357
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register