Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:714962
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Literatūras analīze par reklāmu    3
1.1.  Pētījuma priekšmets-preču katalogu reklāma    3
  Reklamēšanas metodes    6
1.2.  Pasta preču katalogu pozitīvās un negatīvās īpašības    10
1.3.  Krāsainu reklāmas attēlu izmantošana reklāmās    11
1.4.  Respondentu raksturojums    14
  Secinājumi    15
2.  Pētījums par katalogos piedāvāto preču kvalitāti klienta vērtējumā    16
2.1.  Pētījuma priekšmeta un metožu raksturojums    16
2.2.  Pasta preču katalogu raksturojums    17
2.3.  Pētījuma rezultātu interpretācija    19
  Secinājumi    26
  Nobeigums    28
  Literatūras saraksts    29
  Anotācija    31
Extract

Ļoti bieži atverot savas pastkastītes mēs tajās ieraugam dažādas reklāmu lapiņās un arī pasta preču katalogus. Daudzus cilvēkus šī katalogu reklāma piesaista jo tas ir ļoti ērts veids kā iegādāties dažādas preces. Iepirkšanās no katalogiem (mail order),kā jau norāda pats nosaukums ,nozīmē produktu pasūtīšanu, izmantojot katalogus.
Katalogos piedāvāto preču kvalitāti izvēlējos pētīt tāpēc, ka strādājot pastā esmu ievērojusi, ka daudzi cilvēki pasūta preces no pasta preču katalogiem, taču bieži vien pasūtītā prece jānosūta atpakaļ, jo neatbilst katalogos redzētajam priekšstatam. Bieži vien preču katalogos tiek reklamēta nekvalitatīva prece, jo ar gaismas un krāsu palīdzību prece attēlā izskatās daudz labāka nekā tā ir patiesībā.
Strādājot pastā tiek novērots, ka klienti bieži vien ir vīlušies pasūtot preces no pasta preču katalogiem, jo katru dienu pasūtītās preces tiek sūtītas atpakaļ.
Bieži vien katalogos attēlotās modeļi piesaista cilvēku uzmanību, taču ne vienmēr pasūtītais apģērbs uz mūsu auguma izskatās tikpat skaisti kā katalogā.

Pētījumā „Katalogos piedāvāto preču kvalitāte klienta vērtējumā „tiek apskatītas dažādas pasta preču piegādes kompānijas un krāsainu reklāmas attēlu izmantošana reklāmās, autore izvirza hipotēzi:
Hipotēze: Krāsaini reklāmas attēli piesaista klientus.
Pētījuma priekšmets: Attieksme pret preču katalogu reklāmu.
Metodes: Aptauja ar anketēšanas palīdzību, intervija.
Pētījuma objekts:(respondentu skaits):40 dažāda vecuma un dzimuma cilvēki.
Pētījuma koncepcija (autors):Teorijā autore balstījās uz I.Gaipeles, G.Stražonova, V.Praudes un J.Benčikova, metodikā- A.Vorobjova darbiem.
Darba mērķis :Noskaidrot vai reklāmas attēli piesaista klientus. Noskaidrot klientu attieksmi pret pasta preču katalogiem.
Uzdevumi: Izpētīt literatūru, izstrādāt anketu, veikt anketēšanu un apkopot rezultātus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register